تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

واکنش باهنر به حادثه تصادف دو قطار در حوالی سمنان /داعش در سوریه و عراق زور آخر خود را می‌زند

دبیرکل جامعه مهندسین با اشاره به حادثه تصادف دو قطار در حوالی سمنان گفت: جان آدم‌ها در جمهوری اسلامی ارزش بالایی دارد که در این قضایا اگر کسی تقصیر هم نداشته باشد و قصوری صورت گرفته، باید پاسخگو باشد.
رویداد۲۴-دبیرکل جامعه مهندسین با اشاره به حادثه تصادف دو قطار در حوالی سمنان گفت: جان آدم‌ها در جمهوری اسلامی ارزش بالایی دارد که در این قضایا اگر کسی تقصیر هم نداشته باشد و قصوری صورت گرفته، باید پاسخگو باشد.

محمدرضا باهنر شامگاه شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات آمریکا افزود: در 35 سال گذشته شاید 50 سال گذشته ما از هر دو حزب (جمهوری خواه و دمکرات) در آمریکا ضربه خوردیم و فشارهای سنگینی بر انقلاب وارد کردند و ما با ایثار و پایمردی روز به روز بر قدرتمان و قدرت جهان اسلام اضافه شده و تضعیف نشده است.

باهنر گفت: همین نامزدهای انتخابات آمریکا قبل از انتخاب حرف های دیگری می زدند و بعد از انتخابات ادبیات عوض شد.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی و کشته و زخمی شدن تعدادی از زوار عتبات عالیات گفت: همایش بزرگ اربعین با ابهت و عظمت انجام شد و گروه های تکفیری زهر خود را ریختند و تعدادی از زائران را شهید و مصدوم کردند.

باهنر با اشاره به اقدامات تروریستی گروه های تکفیری، جبهه النصره و داعش در سوریه و عراق و اینکه آنها زور آخر خود را می زنند، گفت:‌ در سوریه، حلب، عراق و موصل عزیزان ما ایثار و گذشت می کنند و اصولا بسیج عراق و ایران متمرکز شده اند و با دولت و ملت همراهند. امید است این دمل چرکین و ننگ آور از جهان اسلام پاک شود و از کج فهمی ها و بدفهمی ها رهایی یابد.

وی در خصوص حادثه تصادف قطار مسافری در حوالی سمنان گفت: مسئولین امر باید پیگیری کنند اگر مسوولی مرتکب قصور، تقصیر و کوتاهی شده است حتما با آن برخورد کنند و معلوم شود که جان آدم ها در جمهوری اسلامی ارزش بالایی دارد که در این قضایا اگر کسی تقصیر هم نداشته باشد و قصوری صورت گرفته، باید پاسخگو باشد.

باهنر با تسلیت درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی یادآور شد: رحلت آیت الله موسوی اردبیلی از صدمه هایی بود که وارد شد. ایشان عضو شورای انقلاب و از موسسین حزب جمهوری اسلامی و در دوره ای عهده‌دار مسند مهم و تاثیرگذار قضا در کشور بودند و فعالیت های فرهنگی مثل مدارس زنجیره ای مفید و دانشگاه مفید از خود به جای گذاشتند که امیدواریم خداوند درجات ایشان را متعالی گرداند و بازماندگان خدمات فرهنگی وی را دنبال کنند.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان