تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

علی لطیفی: صبر هواداران استقلال حد و حدودی دارد

علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی میهن امروز گفت: آقای منصوریان خیالش از بابت سکوها راحت است.
رویداد۲۴-علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی میهن امروز گفت: آقای منصوریان خیالش از بابت سکوها راحت است. استقلال از ابتدای فصل تاکنون آنطور که باید و شاید خوب بازی نکرده و اگر مربی غیر از منصوریان روی نیمکت بود صدای هواداران بلند می شد ولی باید بگویم که منصوریان در حفظ هواداران استاد است و باید عنوان کرد که در این سال های اخیر هیچ مربی به اندازه منصوریان مورد حمایت سکوها نبوده است.

این حمایت همه جانبه یک اتفاق بزرگ برای مدیران، بازیکنان و سرمربی تیم است ولی متاسفانه سرمربی استقلال نتواسته به این حمایت قاطع پاسخ مناسبی دهد.

استقلال خوب بازی نمی کند و جای تعجب دارد تیمی که خودش را مدعی کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی می داند اینقدر دور از انتظار در زمین ظاهر می شود.

منصوریان در ابتدای فصل از جذب بازیکنان ابراز رضایت کرد ولی امروز شاهدیم که ستاره استقلال در میادین دروازه بانش است.

اینکه در 70 یا 80 درصد مواقع رحمتی ستاره استقلال است یعنی اینکه آبی پوشان سخت در فشار حملات حریفان قرار گرفته و منصوریان باید فکری اساسی برای این وضعیت بازی استقلال کند.

کادر فنی تیم باید بداند که صبر هوادار هم حد و حدودی دارد و من شنیدم که در بازی با گسترس فولاد بین هواداران دودستگی پیش آمده است. به نظر می رسد بین هواداران درگیری ایجاد شده و منصوریان باید این مشکل جدید را مدیریت کند.

بهرحال به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال امیدوارم منصوریان موفق شود زیرا موفقیت منصوریان، موفقیت همه استقلالی ها است.
برچسب ها: علی لطیفی ، رویداد 24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان