تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

قهرمان جام حذفی ایران مشخص شد!

همه ما در فوتبال ایران، حول یک دایره بسته دور می‌زنیم و هنوز نمی‌دانیم چه می‌خواهیم و قرار است چه اهدافی را دنبال کنیم؟

قهرمان جام حذفی ایران مشخص شد!

رویداد۲۴  ۴ روز مانده به فینال جام حذفی ایران، به قدری این مسابقه در سایه اعتراض ها به داوری و جر و بحث های بی حاصل قرار گرفته که خیلی ها اصلا دوست ندارند ریخت فینال را ببینند. آنقدر در این باره شاهد ادعاهای های غلوآمیز هستیم که انگار نه انگار، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با سوت های همین داوران وطنی به فینال جام حذفی صعود کردند!

زیاده روی و کلنجار بیش از اندازه در خصوص داوری، اما باعث می شود که فینال حذفی فوتبال کشور در سایه ماجرایی باقی بماند که هنوز از آن رونمایی نشده است. نه فینالی برگزار شده، نه هنوز نام این داور را اعلام کرده اند و نه اتفاقی رخ داده که تا این اندازه همه چیز تحت شعاع آن قرار گرفته...

شگفتا که همچنان در فوتبال ایران، حول یک دایره بسته دور می زنیم و هنوز نمی دانیم چه می خواهیم و قرار است چه اهدافی را دنبال کنیم؟ آیا ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم؟ آیا استقلال و پرسپولیس را بهترین تیم های جام حذفی می دانیم که به بازی فینال رسیده اند یا فقط به نقطه آخر می نگریم و یک جام، آن هم به هر قیمتی می خواهیم؟

اعتراض های پیاپی به دیداری که هنوز برگزار نشده، خیلی از مسائل را سخیف و بی مقدار کرده است؛ تا جایی که هر دو تیم به همدیگر طعنه های سنگین می زنند و واژه های نیش دار نثار هم می کنند. از همین حالا مشخص است که سرنوشت این فینال چه خواهد شد. تیمی که جام می گیرد، فاتح فوتبال کشور به زعم آقایان لقب می گیرد؛ در این صورت نه داوری ایراد دارد نه چیزهای دیگر؛ آن تیمی که دستش به جام نرسیده هم از زمین و زمان طلبکار می شود و ایرادی را متوجه خودش نمی بیند.

به جای برنامه ریزی برای فینال حذفی و تمرین کارهای تاکتیکی و پیدا کردن روزنه هایی برای ضربه زدن به حریف، کار تیم ها شده اعتراض به داوری! معلوم است در این اوضاع شلم شوربا، چه سرنوشت شومی در انتظار جام حذفی است و از این بابت عمیقا متاسفیم که فوتبال ایران، وجه المصالحه عده ای قرار گرفته که خودشان هم نمی دانند از جانِ این ورزش چه می خواهند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فینال جام حذفی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان