تاریخ انتشار: ۰۱:۲۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تلویزیون صدای تشویق «وریا غفوری» را قطع کرد

وریا غفوری امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. حضور او در ورزشگاه با استقبال تماشاگران همراه شد. تماشاگران مطابق معمول همیشه در دقیقه ۲۱ برای قدردانی از کاپیتان شماره ۲۱ تیم خود نام او را فریاد می‌زنند. اما در تصمیمی عجیب از سوی صداوسیما در هنگام این تشویق یک دقیقه‌ای صدای ورزشگاه در پخش زنده قطع شد.

تلویزیون صدای تشویق «وریا غفوری» را قطع کرد

رویداد۲۴ وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال همانطور که اعلام کرده بود امروز با حضور در ورزشگاه آزادی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. خداحافظی او البته با تصمیم عجیبی همراه بود.

کاپیتانی که فصل قبل جام قهرمانی استقلال را بالای سر برده بود امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وریا غفوری که به گفته خودش نامهربانانه از استقلال کنار گذاشته شده بود بعد از نیم فصل حضور در فولاد نهایتا تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.


بیشتر بخوانید: اقدام مشترک هواداران استقلال و پرسپولیس برای وریا غفوری در دربی


او روز گذشته در حساب اینستاگرامی‌اش اعلام کرد که روز فینال جام حذفی به ورزشگاه می‌رود تا با دنیای فوتبال خداحافظی کند. حضور او در ورزشگاه با استقبال تماشاگران همراه شد. تماشاگران مطابق معمول همیشه در دقیقه ۲۱ برای قدردانی از کاپیتان شماره ۲۱ تیم خود نام او را فریاد می‌زنند. اما در تصمیمی عجیب از سوی صداوسیما در هنگام این تشویق یک دقیقه‌ای صدای ورزشگاه در پخش زنده قطع شد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وریا غفوری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
2
ننگ بر صدا و سیمای میلی
نظرات شما
پیشخوان