تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

احتمال ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس کم شده است

احتمالا مهم‌ترین پرسش درباره شرایط فصل آینده پرسپولیس این است که در صورت جدایی گل‌محمدی چه کسی قرار است جانشین او شود.

احتمال ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس کم شده است
رویداد۲۴ به نظر می‌رسد جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس را باید تا حدود زیادی حتمی دانست. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و کروات پرسپولیس نیز به همین شیوه و پس از دبل کردن با پرسپولیس در لیگ هجدهم، این تیم را ترک کرد و به لیگ عربستان رفت.

تعیین سقف بودجه ۳۲۵میلیارد تومانی یکی از دلایل ترک پرسپولیس توسط یحیی گل‌محمدی است، اما واقعیت این است که او امسال به همه جام‌های ممکن رسید و شاید با خودش فکر می‌کند دیگر جامی باقی نمانده که آن را به دست نیاورده باشد بنابراین ماندن در این پرسپولیس، عدم تقویت تیم و ناکامی احتمالی می‌تواند همه آمار خوب او را خراب کند.

حالا شاید پرسش این باشد که در صورت جدایی احتمالی یحیی گل‌محمدی چه کسی قرار است جانشین او شود؛ مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته و با توجه به اینکه گل‌محمدی یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، تلاش می‌کنند او را راضی به ماندن کنند اما...

در صورت اصرار یحیی گل‌محمدی برای جدایی شاید آن‌ها دنبال گزینه‌های خارجی بروند. گزینه دیگر این‌که با توجه به رابطه دوستانه و صمیمی رضا درویش و علی دایی، این چهره محبوب و دوست‌داشتنی فوتبال ایران می‌تواند گزینه‌ای بالقوه برای جانشینی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان