تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

واکنش جامعه‌شناس سرشناس به پست اینستاگرامی ظریف

فاضلی نوشت: چقدر این حرف بر کسانی که توهماتشان را جای آرزو فروخته اند و توانایی و ظرفیت کشور را خرج این توهمات کرده اند گران آمده.

واکنش جامعه‌شناس سرشناس به پست اینستاگرامی ظریف
رویداد۲۴ محمد فاضلی، جامعه شناس نوشت: جواد ظریف نکته بدیهی، اما مهم گفته: در دنیای سیاست، آرزوهایت را به اندازه توانایی‌ها وظرفیت‌ات انتخاب کن.

چقدر این حرف بر کسانی که توهماتشان را جای آرزو فروخته اند و توانایی و ظرفیت کشور را خرج این توهمات کرده اند گران آمده.

توضیح ظریف در مورد جمله «خودمان انتخاب کردیم»: برای پیشگیری از ترکمانچای‌ها باید «انتخاب کنیم» که آرزوهایمان را در چارچوب امکانات دنبال کنیم

توهماتی که برای ملت ایران هم گران تمام شده است.

واکنش جامعه‌شناس سرشناس به پست اینستاگرامی ظریف

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد فاضلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
11
4
ببند بابا. مثلا تو‌که به اصطلاح دکتر شدی حتما آرزو داشتی که تا کلاس ششم ابتدایی بخوانی چون بچه بودی و توانایی آت کم بوده اما یهویی بدون آنکه دلت بخواهد دکتر بشوی. دکتر شدی ای خدا می‌گند آدم ها را نباید بر اساس مدرک شأن بسنجند بلکه به اندازه فهم و شعورشان کسی دیگری اگر جای ظریف بود که از جوانی در آمریکا بود و در سازمان ملل الان برای خودش یک اعجوبه ای بود اما محمد جواد ما طفلکی نه انگلیس اش خوبه نه سیاستش شاید به قول خودش توانش همینقدر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
به گزارش «نود اقتصادی»، هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، شرکت مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی بوده و از شرکت‌های بزرگ عمرانی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می شود.

محمدحیدری، در ترکیب هیات مدیره هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، جایگزین دکتر "مسعود نصر آزادانی" شده که سال‌ها در وزارت راه وشهرسازی وشرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور مسئولیتهای مهمی داشته است.

درحال حاضر، ترکیب هیات مدیره هلدینگ عمران وساختمان تراز پی ریز را افرادی چون احمدی،علی اکبر خراسانی، محمدحیدری،سیدرضا عاصمی زواره و سید علیرضا ترابی تشکیل می دهند. این هلدینگ در ماه‌های اخیر در ترکیب مدیریت خود هم تغییراتی را شاهد بوده که از جمله آن می توان به آمدن خراسانی ورفتن مهدی اکبرپور وجدایی علیرضافرتاش وپیوستن احمدی هم اشاره داشت.

گفته می شود که محمد حیدری در ترکیب هیات مدیره شرکت سیمان آبیک هم حضور دارد. محمدحیدری، عضوجدید هیات مدیره هلدینگ عمران وساختمان تراز پی ریز، دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی بوده است.

طبق آخرین صورت مالی منتشر شده هلدینگ، سود خالص این شرکت درسال گذشته حدود ۱۶۶ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال ماقبل ازآن که رقمی معادل ۳۲۷ میلیارد ریال بوده، تقریبا نصف شده است.

یک عضو سابق هیات مدیره هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز در گفتگو با «نود اقتصادی»، مهمترین دلیل افت شدید سود خالص این شرکت را جابجایی های متعدد در سطح صندوق بازنشستگی و این هلدینگ برشمرد و افزود که با این تغییرات گسترده، بسیاری از تصمیمات معطل ماند و هلدینگ های صندوق بازنشستگی کشوری هم نتوانستند در عمل به ماموریت و اهداف اصلی خود برسند!
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
تو اگه بابا حالیت بود که این نبود ادبیاتت لمپن عرزشی بی ارزش. جواد ظریف نهایت ظرافت این نظام بود حالا ببین هم پیاله های امام صادقیت چه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
۶کلاسه فعلا کشورو فلج کرده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
1
3
وقتی باصطلاح نماینده مجلس سواد نداشته باشد لقب خودرا به ظریف نسبت می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
آقایون تو دوره توهم زدایی هستن ولی همچنان در لجبازی میتازن که از رو نرن دکترجان...بذار بتازن تا جه...
نظرات شما
پیشخوان