تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

ریالیتی شو صداتو با اجرای محسن کیایی

سریال صداتو یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است، که از پلتفرم فیلیمو هر هفته پخش می‌شود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، در این مقاله قصد داریم تا موضوع و عوامل سازنده این رئالیتی شو را به شما معرفی کنیم.

ریالیتی شو صداتو

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: پس از چند تجربه موفق در زمینه ساخت رئالیتی شو و استقبال خوب مخاطبان از این سبک، اکنون ساخت چنین سریال‌هایی دصدا و سیما و شبکه نمایش خانگی رونق بسیار دارد. شام ایرانی، شب‌های مافیا، جوکر و ناتو از رئالیتی شو‌های معروف ایرانی هستند که از آن‌ها استقبال زیادی شد. این برنامه‌ها به دلیل داشتن اتمسفر جالب و حضور هنرمندان و شرکت‌کنندگان معروف شادی بخش و سرگرم‌کننده هستند.

سریال صداتو یکی از ساخته‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهییه‌کنندگی حامد جوادزاده است که محسن کیایی با چهره‌ای متفاوت این برنامه را که پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود، اجرا می‌کند. 

داستان رئالیتی شو صداتو

سریال ایرانی صداتو داتسان متفاوت و جدیدی نسبت به دیگر رئالیتی شو‌های ایرانی دارد، در این مسابقه ۵ مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و شرکت کننده باید طی مراحل مختلف حدس بزند که چه کسی خواننده اصلی نیست. اگر تمام مراحل مسابقه تمام شود، او صاحب ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. 

به گزارش رویداد۲۴ مراحل این مسابقه شامل: لیپ سینک (لب خوانی آهنگ)، آنلاک (مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به افراد)، استدیو مخفی (بازخوانی یک آهنگ به انتخاب شرکت کننده توسط افراد استدیو)، سین جین (ظرف ۳۰ ثانیه سوالاتی از دو شرکت کننده باقی مانده پرسیده می‌شود) و فینال (حدس اینکه فرد آخر خواننده لست یا خیر). همچنین در جریان مسابقه گروهی به اسم گروه کمک که شامل افراد معروفی که در مسابقه حضور دارند، هستیم. این افراد تنها می‌توانند به شرکت کنندگان راهنمایی کند. این خلاصه سریال صداتو بود که به شما گفتیم.

زمان عرضه سریال صداتو

سریال جدید صداتو در ژانر ریلیتی شو، گیم شو، معمایی و موزیکال تهیه و ساخته شده است، این اثر از تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ بر روی پلتفرم فیلیمو قرار گرفته و چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح پخش می‌شود. 

محسن کیایی مجری رئالیتی شو صداتو

محسن کیایی بازیگر و نویسنده ایرانی در ۶ شهریور ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۸ و فیلم بعداظهر سگی سگی شروع کرد. او ابتدا بیشتر در فیلم‌های سینمایی برادر کارگردانش مصطفی کیایی فعالیت می‌کرد، اما در سال ۱۳۹۰ با سریال راه در رو نشان داد که بازیگر طنز خوبی است. از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به خط ویژه، بارکد، لونه زنبور، چهارراه استانبول، روز بلوا و سریال‌های هم گناه و بی‌گناه اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی خط استوا با بازی فرهاد اصلانی


گروه کمک سریال صداتو

ریالیتی شو صداتو با اجرای محسن کیایی

برنامه صداتو تفاوت‌های بسیاری از نظر فرم و ساخت با دیگر برنامه‌های موسیقی دارد، به طور مثال در این برنامه هیچ داوری نداریم و ۴ نفر از تیم سازنده به عنوان تیم کمک معرفی شده اند که در این سری شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله و محسن شریفیان به ایفای نقش پرداخته اند.

شبنم مقدمی

ریالیتی شو صداتو با اجرای محسن کیایی

شبنم مقدمی در ۳ فروردین ۱۳۵۱ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۶ و فیلم سینمایی زخمی شروع کرد. سپس در همان سال در سریال گل‌های آفتابگردان ظاهر شد. او در سال ۱۳۷۷ نیز وارد رادیو شد و در برنامه‌هایی همچون خانه کاغذی، هفت شنبه، خط خطیم و هفت ترانه حضور داشت. حضور شبنم مقدمی در سریال شبکه نمایش خانگی هیولا بر معروفیتش افزود و باعث شد که این بازیگر راه جدیدی را در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی آغاز کند.

محمد بحرانی

ریالیتی شو صداتو با اجرای محسن کیایی

محمد بحرانی بازیگر، کارگردان و صداپیشه معروف ایرانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۰ است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ و نمایش عروسکی شروع کرد. اگرچه محمد بحرانی در طی این سال‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کرد، اما این صداپیشگی عروسک جناب خان بود که او را به معروفیت رساند. از نقش‌های ماندگار او نیز می‌توان به غضنفر چم‌چاره (مهرداد مهرافزون) در سریال‌های هیولا و دراکولا اشاره کرد

امیرمهدی ژوله

ریالیتی شو صداتو با اجرای محسن کیایی

به گزارش رویداد۲۴ امیرمهدی ژوله فیلم‌نامه نویس، بازیگر و روزنامه‌نگار اهل ایران است که در ۲۷ مرداد ۱۳۵۷ به دنیا آمد. او ابتدا به عنوان نویسنده مطبوعاتی و سپس نویسنده فیلم و سریال فعالیت می‌کرد. امیرمهدی ژوله در بسیاری از طنز‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده حاضر بود و بسیاری از اپیزود‌های مهم آن را نگارش کرد. او سپس در برنامه دورهمی و خندوانه حضور پیدا کرد و پس از آن در سریال‌هایی همچون دیوار به دیوار و گلشیفته حضور پیدا کرد.

محسن شریفیان

ریالیتی شو صداتو با اجرای محسن کیایی

محسن شریفیان خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده ایرانی متولد ۳۰ دی ۱۳۵۴ است. او دارای نشان درجه‌یک هنری رشته موسیقی است و با گروه بوشهری لیان در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد. محسن شریفیان در نوازندگی ساز نی‌انبان تخصص دارد و تاکنون دو بار توانسته برنده جایزه باربد جشنواره فجر شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان