تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

ریالیتی شو ناتو با اجرای محمدرضا علیمردانی

از ابتدای راه اندازی شبکه نمایش خانگی در ایران، مسابقات تلویزیونی رئالیتی جایگاه ویژه‌ای در بین تولیدات این شبکه داشت و اکنون مسابقه جدیدی به نام ناتو عرضه شده است، رئالیتی شو ناتو جدیدترین مسابقه شبکه نمایش خانگی نیز می‌باشد که محمدرضا علمیردانی نیز به عنوان مجری و داور این مسابقه حضور دارد.

ریالیتی شو ناتو

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال ناتو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صفی یاری، این تهیه کننده و کارگردان که عمده فعالیت خود را در زمینه تهیه کنندگی نیز انجام داده است، تا کنون تهیه کنندگی یک مستند و سریال تلویزیونی را بر عهده داشته است و حال تصمیم گرفته است که وارد شبکه نمایش خانگی گردد و تهیه کنندگی آثار خود را در این بازار پر مخاطب نیز انجام دهد و ترجیح داده است، که آثار خود را برای تلویزیون تهیه ننماید.

به گزارش رویداد۲۴ مهدی صفی یاری علاوه بر تهیه کننده فیلم و سریال، در قسمت دوبلاژ نیز آثار متعددی را نیز تهیه کنندگی کرده است، که از مهمترین آن‌ها می‌شود پرندگان خشمگین و… اشاره کرد. حال باید مهدی صفی یاری را اولین کارگردان تازه وارد شبکه نمایش خانگی دانست که قرار است اولین تجربه کارگردانی خود را در رزومه کاری خود در شبکه نمایش خانگی پشت سر بگذارد.

گرداننده رئالیتی شو ناتو

محمدرضا علیمردانی تا پیش از کارتون دیرین دیرین که او را به اوج محبوبیت رساند، همیشه در نقش یک دوبلور در رسانه‌ها ظاهر می‌شد، اما مدت هاست که دیگر نباید محمد رضا علمیردانی را تنها یک دوبلور نامید چرا که او مدت هاست که فعالیت خود را در شبکه نمایش خانگی در قالب مجری و هدایت کننده ادامه می‌دهد و این روز‌ها به عنوان مرد اول رئالیتی شو‌های شبکه نمایش خانگی شناخته می‌شود.

محمدرضا علمیردانی از باب حضور در رئالیتی شو‌های ساخته شده در ایران یکه تاز این رقابت می‌باشد و حتی در آن‌هایی که مجری نیز نبوده است به عنوان مهمان حضور داشته است و حال قرار است بعد از مافیا، پدرخوانده، جوکر و… در یک سریال و مسابقه دیگر به نام ناتو ظاهر شود.

عمده فعالیت علمیردانی در رئالیتی شو‌های ساخته شده به همکاری با سعید ابوطالب نیز بازمیگردد، اما اینبار محمدرضا علمیردانی قرار است در کنار دوست و همکاری قدیمی خود مهدی صفی یاری به عنوان مجری، اولین ساخته این تهیه کننده و کارگردان را نیز بر عهده داشته باشد.

زمان پخش رئالیتی شو ناتو

ناتو ریالیتی شوی جدیدی در ژانر بازی‌های استدلالی ـ استنتاجی است پخش آن از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

این ریالیتی شو هر دوشنبه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلم نت منتشر می‌شود.

این بازی جایگزین ریالیتی شوی «پدرخوانده»‌ی سعید ابوطالب شده است که قسمت پایانی و فینال فصل اول آن دوشنبه ۱۴ فروردین ماه منتشر شد.

ریالیتی شوی ناتو که توسط مهدی صفی یاری تهیه و کارگردانی شده، در فضایی کارآگاهی معمایی وارد بازی مافیا می‌شود. ناتو همانند «پدرخوانده» یکی از شخصیت‌های اصلی بازی مافیا است که عنوان این برنامه بر اساس این شخصیت گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی


ناتو در ۲۱ قسمت تهیه شده است که هر قسمت از این برنامه بین ۵۱ دقیقه تا یک ساعت و ۲۰ دقیقه زمان دارد.

بازیگران قسمت اول این برنامه متین ستوده، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و شهرزاد کمال‌زاده هستند.

ریالیتی شو ناتو با اجرای محمدرضا علیمردانی

نحوه بازی ریالیتی شو ناتو

به گزارش رویداد۲۴ در ریالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی خنده‌دار از آن‌ها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید باهم به پاسخ درست برسند. در صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه‌ی آن‌ها کم خواهد شد.

از میان این بازیکنان، یک نفر نقش ناتو را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان