تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

فیلم حمله برنامه فوتبال برتر به مینی کمپ تیم ملی

حمله شب گذشته برنامه فوتبال برتر به مینی کمپ تیم ملی، از آن چیزهایی بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد.

فیلم حمله برنامه فوتبال برتر به مینی کمپ تیم ملی

رویداد۲۴ به نظر و به صورت سنتی، ارتباط بین کادر فنی تیم ملی و مجری و تهیه‌کننده فوتبال برتر مناسب است و کسی انتطار نداشت بابت فهرست اعلام‌شده تیم ملی در اردوی اخیر، محمدحسین میثاقی این چنین بر تصمیمات کادر فنی بتازد.

میثاقی در برنامه دیشب در یک نطق دو سه دقیقه‌ای با زبان بدن خاص درباره مینی کمپ چنین گفت: «اول اینکه مینی‌کمپ چیست؟ تعریفش را به ما بگویند. بعد اینکه یک جمله به مدیرعامل‌ها بگویم، گول این اتفاقات را نخورید. وقتی ایجنت می‌آید می‌گوید این بازیکن ملی است، ۲۰ درصد اضافه کنید، گول نخورید. این برای زمان آن بنده خدا است که مینی‌کمپ را برای همین کار‌ها راه انداخت. بازیکن ملی باید بازی کند و اگر بازی ملی داشت، بگو من یک درصدی برای بازی ملی او اضافه می‌کنم. با احترام به کادر فنی تیم ملی، شما چند تا از این بازیکنان را سر تمرین گل‌گهر به زور راه می‌دادید، اما حالا وارد لیست تیم ملی شدند که من تعجب می‌کنم. با دوستان کادر تیم ملی صحبت می‌کنیم، می‌گویند این افراد در ماتریس تیم‌ملی نزدیک بودند. اما بعضی از آن‌ها هیچگونه شاخص هیچ ماتریسی را ندارند.»

میثاقی در ادامه صحبت‌هایش افزود: «مینی‌کمپ اصلا تعریفش چی است؟ برای چه بازیکن اضافه می‌شود به تیم ملی؟ آن بازیکن می‌رود در لیست تیم ملی و ایجنت او را می‌برد در فلان باشگاه می‌گوید ملی است. بازیکن ملی باید بازی ملی داشته باشد. مفهوم مینی کمپ چیست؟ مگر غیر از این است که یک سری بازیکنان باتوجه به ایجنت‌ها و دوستانی که دارند بروند چانه بزنند قراردادشان را بالا ببرند؟»


بیشتر بخوانید: مهدی قایدی به تیم ملی دعوت شد


ظاهرا قرار بوده که از اعضای کادر فنی تیم ملی، سعید الهویی، در برنامه فوتبال برتر حاضر شده و پاسخ میثاقی را بدهد، اما تماس‌هایی که به استودیو برنامه می‌شود، بی‌پاسخ می‌ماند تا پس از پنج میهمان حضوری، این بحث جنجالی بیش از این پیش نرود.

البته امروز فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای تند علیه برنامه فوتبال برتر در یکی از بند‌ها به این موضوع اشاره کرد و در آن نوشت که کادر فنی تیم ملی به زودی پاسخ تشکیک به دعوت برخی از بازیکنان به تیم ملی را خواهند داد که این مسئله در اولین تمرین باز تیم ملی اتفاق می‌افتد؛ جایی که قرار است در آن ماتریس تیم ملی را ارائه و از نحوه دعوت بازیکنان دفاع کنند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان