تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

جنجال عجیب احمد ایراندوست بر سر ازدواج محمدرضا گلزار

احمد ایراندوست در این ویدئو مدعی می‌شود که هزار نفر به استوری تبریک ازدواج اش برای گلزار پاسخ داده و گفته اند که او دو سال دیگر جدا می‌شود.

جنجال عجیب احمد ایراندوست بر سر ازدواج محمدرضا گلزار
رویداد۲۴ روز‌های گذشته بود که ویدئو و تصاویری از محمدرضا گلزار در مقابل یک دفتر ثبت ازدواج منتشر شد. بعد هم رسانه‌ها مدعی شدند که او ازدواج کرده است. در ادامه هم مدیر و فرزندان مالک محضر تصاویری مشترک با گلزار منتشر کردند و ازدواج او را تایید کردند.

ازدواج گلزار در ۴۶ سالگی حالا با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. اما در این میان برخی از چهره‌های مشهور به جنجال‌های عجیبی دامن زده اند.

در این رابطه احمد ایراندوست ابتدا در یک استوری ازدواج گلزار را تبریک گفت. اما بعد یک ویدئو منتشر کرد و به دنبال کنندگان اش به تندی تاخت.

او در این ویدئو مدعی می‌شود که هزار نفر به استوری تبریک ازدواج اش برای گلزار پاسخ داده و گفته اند که او دو سال دیگر جدا می‌شود.

ایراندوست سپس به دنبال کنندگان اش می‌تازد و می‌گوید: شما مگر تبریک بلد نیستید. آرزوی خوشخبتی مگر نمی‌تونید بکنید. چقدر بد شدیم ما. اصلا رضا گلزار بد. برای دشمن تونم آرزوی خوشبختی کنید. اینا بر می‌گرده به زندگی خودتون. رضا ماشاءالله روز به روز موفق‌تر و بهتر میشه و عالی‌تر میشه. برای خود ما طرف میاد کامنت‌های بد میذاره. خب این بر می‌گرده تو زندگی تون. ما که مشغول عشق و صفا هستیم. چشم تونم دربیاد. ولی خب کامنت خوب بذارید.»

این ویدئو حالا با واکنش تند و حمله کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
9
8
ایراندوست عزیز ، مردم ما واقعا از ریل زندگی خارج شدن انتظار نداشته باش بهتر از این باشن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
1
احمق هستند ایشون

و احمق تر رویداد که حرفاشو منتشر می‌کنه

و احمق تر من که خوندم و کامنت گذاشتم

و ببخشید؛ جسارتا احمقتر شما که خوندی و الان هم کامنت منو خوندی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان