تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

رهبر انقلاب: در چالش ۲۰ ساله هسته‌ای فهمیدیم چه کسانی قابل اعتمادند و چه کسانی نیستند

رهبر انقلاب گفت: ما خیلی جا‌ها ضربه خوردیم برای خاطر همین اعتماد‌های بیجا. اینکه یک ملت، مسئولین یک کشور، بدانند، بفهمند، که کجا باید اعتماد کنند، کجا نباید اعتماد کنند، این خیلی مهم است؛ این را ما فهمیدیم، ما در این بیست سال، فهمیدیم که چه کسانی قابل اعتمادند، چه کسانی قابل اعتماد نیستند.

رهبر انقلاب: در چالش ۲۰ ساله هسته‌ای فهمیدیم چه کسانی قابل اعتمادند و چه کسانی نیستند
رویداد۲۴ رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از مسئولان هسته‌ای کشور گفتند: حقیقت دیگر، نامطمئن بودن طرف‌های ما و مخالفین ما در وعده‌هایشان است. تا حالا در این سال‌های متمادی-حالا آن‌هایی که از شما‌ها سابقه‌ی بیشتری در این هسته‌ای دارید، توجه دارید که به چه چیز‌هایی من اشاره میکنم.

ایشان در ادامه افزودند: وعده‌های زیادی در بخش‌های مختلف، چه دولت‌هایی که طرف مذاکره‌ی ما بودند، چه خود آژانس، وعده‌هایی دادند و به آن وعده‌ها عمل نکردند، بارها، وعده‌های غیرقابل تحقق، بی‌اعتمادی.

پس بنابراین یکی از دستاورد‌های این چالش بیست‌ساله هم همین است که ما فهمیدیم که به وعده‌های اینها، به حرف‌های این‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. این‌ها دستاورد‌های مهمی است، این‌ها را مهم بدانید.

ما خیلی جا‌ها ضربه خوردیم برای خاطر همین اعتماد‌های بیجا. اینکه یک ملت، مسئولین یک کشور، بدانند، بفهمند، که کجا باید اعتماد کنند، کجا نباید اعتماد کنند، این خیلی مهم است؛ این را ما فهمیدیم، ما در این بیست سال، فهمیدیم که چه کسانی قابل اعتمادند، چه کسانی قابل اعتماد نیستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رهبر انقلاب
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان