تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵

ترافیک سنگین در جاده چالوس و پر حجم در جاده مشهد/ برف در جاده هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای قم، مشهد و هراز - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی جریان دارد.
رویداد۲۴-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای قم، مشهد و هراز - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی جریان دارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در محورهای هراز و دماوند بارش برف و در محور سمیرم - یاسوج در استان اصفهان بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به گزارش های ارسالی هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی به سمت استان قم و مشهد پرحجم است و سایر محورهای مواصلاتی از نظر ترافیکی مشکل خاصی ندارند.

رحمانی همچنین محور هراز -چالوس را نیز دارای ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد و درباره یک­طرفه شدن محور هراز و سایر راه­‌های مواصلاتی، گفت: فعلا نیازی به یک طرفه شدن این محورها وجود ندارد، اما در صورت افزایش حجم ترافیک در این محورها حتما درباره یک طرفه شدن آن تصمیم گیری می شود که مراتب به اطلاع رانندگان خواهد رسید.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر را دارند خواست حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند زیرا تردد در جاده های برفی بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

ترافیک سنگین در هراز

رئیس پلیس‌راه استان البرز ترافیک در محور کرج- چالوس از ابتدا تا محدوده تونل شماره پنج را سنگین اعلام کرد.

سرهنگ رضا اکبری با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج- چالوس از ابتدای جاده تا محدوده تونل شماره پنج سنگین است.

وی در ادامه ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل میدان امام حسین (ع)، پایانه مسافربری شهید کلانتری را سنگین اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل حصارک را هم نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ اکبری در ادامه از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز رادارند درخواست کرد تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر به‌ویژه محور کوهستانی چالوس را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: سایر محورهای مواصلاتی استان از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان