تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۲

هشدار یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس

خبر ورزشی نوشت: خبر‌های رسیده حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی علاقه زیادی به محمد خدابنده‌لو دارد، اما به صورت تلویحی به باشگاه پرسپولیس هشدار داده است!

هشدار یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ تابستان سال گذشته یحیی گل محمدی علاقه زیادی داشت که هافبک جوان پیکان و تیم امید را پرسپولیسی کند، اما او با قراردادی یک‌ساله راهی گل‌گهر سیرجان شد.

محمد خدابنده‌لو پس از به توافق نرسیدن با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مرحله‌نهایی، با گل‌گهر سیرجان به توافق رسید تا سال آینده پیراهن این تیم سیرجانی را بر تن کند. خدابنده‌لو برای مدت یک‌سال با گل‌گهری‌ها به توافق نهایی رسید و به سیرجان رفت.

حالا پس از پخش تصاویری از دوران کودکی و نوجوانی محمد خدابنده‌لو و ابراز علاقه او به پرسپولیس در یک مصاحبه تلویزیونی قدیمی، دوباره بحث قرمزپوش شدن این هافبک جوان سرزبان‌ها افتاده است.

محمد خدابنده‌لو در لیست یحیی گل محمدی است، اما باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد دوباره با مذاکره رسمی با محمد خدابنده‌لو راه پیوستن او به تیم‌های پولدار را هموار کند!

برهمین اساس شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس به مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده اند که این بار فقط برای عقد قرارداد با خدابنده‌لو دور یک میز می‌نشینند و نه مذاکره و بازارگرمی!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان