تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزارت خارجه: دلیل تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه عربستان، «مشکل فنی» بود

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگو‌های رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تعییر مکان، این گفتگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

روابط ایران و عربستان

رویداد۲۴ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نتایج گفتگو های وزرای خارجه ایران و عربستان گفت؛ مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و عربستان در فضای بسیار خوب، مثبت و سازنده ای انجام شد و موضوعات مختلف مورد علاقه دو کشور در حوزه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت و در خصوص گام های آتی به منظور گسترش روابط دوجانبه توافق های خوبی انجام دادند.

کنعانی گفت وزرای خارجه دو کشور در پایان  گفتگوهای رسمی، در اظهاراتی رسانه‌ای به بیان نتایج گفتگوهای خود در خصوص روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد علاقه مشترک پرداختند.

کنعانی گمانه زنی های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تعییر مکان، این گفتگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

وزارت خارجه: دلیل تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه عربستان، «مشکل فنی» بود

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Kaveh .zamaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
0
کاش این سخنگوی دروغگوی بیسواد حناق می گرفت تا درس عبرتی برای دیگر سردمداران حکومت می شد تا دست از دروغگویی بردارند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان