تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

طعنه‌های سنگین یک استقلالی به قلعه‌نویی، نکونام و عنایتی

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: چه فرقی می‌کند که جواد نکونام سرمربی تیم شود یا یک مربی خارجی؟ استقلال مشکلات اساسی دارد، الان مدیرانی که عامل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بودند، کجا هستند؟

طعنه‌های سنگین یک استقلالی به قلعه‌نویی، نکونام و عنایتی

رویداد۲۴ مسعود اقبالی در مورد گزینه‌های سرمربیگری استقلال مثل جواد نکونام و یک مربی خارجی اظهار داشت: متاسفانه دروغ در بخشی از جامعه ورزشی ما نهادینه شده است. برخی مدیران باشگاه‌ها با دروغ عجین شده اند و مردم و هواداران را به بازی می‌گیرند. در چنین شرایطی چه فرقی می‌کند که جواد نکونام سرمربی تیم استقلال شود یا یک مربی خارجی؟ چه تاثیری این مساله در شرایط باشگاه خواهد گذاشت. استقلال یکی از بهترین و پرهوادارترین تیم های فوتبال آسیا بوده ولی اکنون شرایط این تیم چگونه است؟

وی افزود: باشگاه‌های بزرگ فوتبال آسیا چه می‌کنند و استقلال چه می‌کند؟ سال هاست دیگر استقلال و هیچ تیم ایرانی قهرمان آسیا نشده است. ما در فوتبال حرفه ای در دوران جنینی هستیم. مدیران باشگاه استقلال می‌آیند و می‌روند و با احساسات هواداران و مردم بازی می کنند. استقلال مشکلات زیادی در سخت افزار و مسایل بودجه ای دارد. از سویی دیگر در این شرایط بد اقتصادی جامعه می شنویم که باشگاه ها ۳۰۰ یا ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه قراردادها کرده‌اند آن هم درحالیکه برخی محتاج نان شب شان هستند. با این وضعیت چه فرقی می کند کدام مربی هدایت استقلال را فصل آینده برعهده بگیرد.


بیشتر بخوانید: مربی ایرانی استقلال گران‌تر از مربی خارجی!


مربی اسبق استقلال با اشاره به وضعیت تیم‌های ملی و امید اظهار کرد: تیم امید ما مقابل فلسطین در دقیقه ۳۵ گل می‌خورد و در دقیقه ۹۶ گل مساوی را می‌زند آنقدر خوشحالی می‌کنند که آدم فکر می‌کند تیم آلمان را شکست داده‌اند! این وضعیت برای فوتبال ملی ما تحقیرآمیز است. تیم ملی بزرگسال هم ۶ گل به افغانستان و قرقیزستان می‌زند واقعا این بردها جای خوشحالی دارد؟ فوتبال ما رو به اضمحلال است. چرا فیفا و یا کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور ما را در این منطقه از آسیا قرار داده است!؟ بازیکنان ما باید با تیم های بزرگ دنیا بازی کنند نه اینکه بازیکنانی مثل طارمی و آزمون را به مصاف افغانستان و قرقیزستان بفرستیم. حتی در فینال ممکن است با ازبکستان به مشکل بخوریم!

وی افزود: با این وضعیت فوتبال ملی، شرایط استقلال هم تعریفی ندارد. مدیرانی که ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی گذاشته‌اند حالا طلبکار هستند! دو مدیرعامل سابق استقلال کجا هستند؟ همان هایی که عامل حذف استقلال از آسیا شده‌اند. کدام دادگاه آنها را بازخواست می کند؟ با این وضعیت استقلال واقعا فرقی می کند که جواد نکونام سرمربی تیم شود یا ایکس و ایگرگ!؟ مگر خود نکونام در فولاد در آسیا چه کرد؟ تیم امیدمان هم مقابل فلسطین بازی‌اش را دیدیم. چهار پاس سالم نمی‌توانستند بهم بدهند این تیم جمعی از بهترین بازیکنان جوان ایران هستند حالا برخی از این نفرات هم می‌آیند در استقلال. باید مشکل اصلی فوتبال ملی و باشگاهی‌مان که همان مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح است را حل کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
1
3
تا چند روز پیش زیرپوستی برای قلعه نویی پاچه خواری میکرد تا بیارتش تو کادرفنی تیم ملی.الان دوباره شروع کرده به...پرتغال هم با لیختن اشتاین که معلوم نیست کجای دنیاست بازی کرده یا فرانسه با جبل الطارق!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان