تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مخبر: همه باید به مجوز‌های رسمی وزارت ارشاد احترام بگذارند

معاون اول رییس‌جمهور بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی تاکید کرد.

مخبر: همه باید به مجوز‌های رسمی وزارت ارشاد احترام بگذارند
رویداد۲۴ معاون اول رییس‌جمهور بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش «انتخاب»، محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، تصریح کرد: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.

وی در این جلسه وزرا، روسای دستگاه‌های اجرایی و مسئولین دولت را به همکاری حداکثری با مجلس شورای اسلامی فراخواند و گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

وی با اشاره به تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اظهار کرد: دولت در فرایند تدوین این لایحه تلاش کرد به ماموریت‌های دستگاه‌ها توجه کند و از ویژگی‌های بارز این لایحه رویکرد تحولی بوده و توجه ویژه‌ای نیز به اسناد بالادستی نظام، جهت گیری‌های انقلابی، رفع مشکلات اساسی کشور، اصلاح ساختار بودجه و رفع ناترازی‌ها معطوف شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Austria
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
1
معاون شش کلاسه:همه باید به مجوز‌های رسمی وزارت ارشاد احترام بگذارند
جواب کسی مجوزهای وزارت مربوطه را قبول ندارد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان