تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

ترامپ: اگر دوباره رئیس‌جمهور شوم جنجال کمتری ایجاد می‌کنم

دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا وعده داد که اگر دوباره رئیس‌جمهور شود، جنجال کمتری ایجاد می‌کند.

دونالد ترامپ

رویداد۲۴ دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز وعده داد که اگر دوباره رئیس جمهور شود، می‌خواهد جنجال و مجادله کمتری ایجاد کند.

وی اظهار کرد: من دریافتم که مطبوعات و رسانه‌ها بسیار دروغگو و متقلب هستند و اگر من ستیزه‌جو و اهل مجادله نباشم، نمی‌توانم منظورم را به دیگران بفهمانم، من فکر نمی‌کنم شما پیروز شوید.

این در حالی است که ترامپ سال‌ها آنچه را اخبار جعلی رسانه‌ها برای پوشش رسوایی‌های متعدد او می‌نامید و در تمام دوران سابقه سیاسی‌اش به‌دنبال او بود، تقبیح می‌کرد.

وی اخیراً شبکه فاکس نیوز را به‌علت پوشش رقبای پیشروی خود در حزب جمهوری‌خواه و خودداری این شبکه از حمایت از ادعایش در مورد بروز تقلب در انتخابات 2020، مورد انتقاد قرار داده بود.

در جریان این مصاحبه، مجری برنامه ترامپ را به‌دلیل ارسال پیامی برای رأی‌دهندگان مستقل تحت فشار قرار داد و ادعای ترامپ را در مورد بروز تقلب در انتخابات 2020، بی‌اهمیت دانست.

ترامپ نیز در طعنه‌ای به این شبکه خبری گفت که افراد بسیار کمتری نسبت به قبل، شبکه فاکس را تماشا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: فیلم حمله دوباره رابرت دنیرو به ترامپ در جشنواره کن


این در حالی است که چند روز قبل دادگاهی در آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور را به 38 مورد از جمله داشتن اسناد طبقه‌بندی‌شده محرمانه مرتبط با امنیت ملی در ویلای شخصی‌اش در فلوریدا متهم کرد.

اسناد محرمانه‌ای که در منزل ترامپ به دست آمده، دربرگیرنده جزئیاتی از توانمندی‌های هسته‌ای یک کشور خارجی نیز است.

ترامپ همچنین در این مصاحبه در دفاع از خود در نگه‌داری جعبه‌هایی که داخل آنها اسناد طبقه‌بندی‌شده قرار داشت گفت: باید برای برداشتن لوازم و وسایل شخصی خود از جمله تی‌شرت، شلوار و کفش‌هایم، جعبه‌ها را بررسی می‌کردم، داخل این جعبه‌ها چیزهای زیادی قرار داشت و من بسیار مشغول بودم.

وی بار دیگر مدعی شد که "داخل این جعبه‌ها مجله‌ها، لوازم شخصی و چیزهای دیگر قرار داشت."، این در حالی است که وزارت دادگستری به دادگاه گفته است که این جعبه‌ها حاوی اسناد طبقه‌بندی‌شده از جمله طرح حمله به ایران بوده است.

ترامپ در نخستین جلسه دادگاه خود درباره این پرونده در شهر میامی، پس از استماع کیفرخواست ضمن رد تمام این اتهامات، اعلام بی‌گناهی کرد. وی در این دادگاه محکوم نشد و حتی هیچ وثیقه‌ای برای خروج ترامپ از دادگاه تعیین نشد.

ترامپ در زمان حاضر درگیر پرونده دیگری نیز است، پرونده‌ای که در آن متهم به پرداخت حق‌السکوت 130هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دونالد ترامپ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
0
0
رویداد ازاخبارالبانی چراپوشش نمی دهی ظاهرا منتظری فارس اعلام بکند بعدشما روی خروچی خودقراربدهی ازترس بستن سایت شما
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
0
2
ترامپ عقل درست و حسابی نداره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان