تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۲

آخرین توصیه مسی به امباپه: به بارسلونا برو!

کاپیتان پیشین بارسلونا به فوق‌ستاره فرانسوی توصیه کرد به رئال مادرید نرود.

آخرین توصیه مسی به امباپه: به بارسلونا برو!

رویداد۲۴ «لیونل مسی» ستاره پیشین تیم پاری‌سن‌ژرمن در کنایه‌ای آشکار به باشگاه شهر پاریس، به «کیلیان امباپه» هم‌تیمی پیشین خود گفته بود شایسته «یک پروژه موفقیت‌آمیز واقعی» است.

رسانه اسپانیولی زبان «دِفِنسا سنترال» گفت‌وگوی خصوصی ادعایی میان مسی و امباپه را فاش کرده و نوشته ستاره آرژانتینی از بهترین بازیکن لیگ فرانسه خواسته به جای رئال مادرید، راهی بارسلونا شود.

در روز‌های اخیر و پس از عدم تمایل امباپه به تمدید قرارداد خود با پاری سن‌ژرمن، خبر‌های زیادی مبنی بر احتمال پیوستن این فوق‌ستاره فرانسوی به رئال مادرید منتشر شده است.

با این حال، مسی به امباپه ۲۴ ساله توصیه کرده برای باشگاهی بازی کند که توانایی رقابت بر سر جام‌های معتبر فوتبال اروپا را داشته باشد.

رسانه اسپانیایی مدعی شده مسی به امباپه گفته است: «من ترجیح می‌دهم تو به بارسا بروی، اما اگر می‌خواهی به مادرید بروی، این کار را انجام بده. تو شایسته یک پروژه موفقیت‌آمیز واقعی هستی».


بیشتر بخوانید: امباپه شایعات جدایی از پاریس را تکذیب کرد


آخرین توصیه مسی به امباپه: به بارسلونا برو!


آخرین توصیه مسی به امباپه: به بارسلونا برو!

روزنامه دیلی‌میل نوشته برای امباپه که پنج بار قهرمان لیگ یک فرانسه و سه بار فاتح جام حذفی این کشور شده، دیگر برنده‌شدن در پاریس برای او موضوعیت ندارد بلکه عدم نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان است که نسل کنونی باشگاه شهر پاریس را ناامید کرده است.

رسانه‌ها می‌گویند رئال مادرید تا سال آینده برای امباپه صبر خواهد کرد تا پس از پایان قرارداد او، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را به صورت بازیکن آزاد و رایگان به خدمت بگیرد، اما پاریسی‌ها می‌خواهند در همین تابستان او را به فروش برسانند.

مسی هم که به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امباپه و یارانش را شکست داد، پس از جدایی از جمع پاریسی‌ها، به جمع آبی‌واناری‌ها بازنگشت و راهی لیگ فوتبال آمریکا و باشگاه اینتر میامی شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیونل مسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان