تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۲

واکنش شجاع خلیل‌زاده به پیشنهاد پرسپولیس

مدافع پیشین تیم پرسپولیس به شایعه مذاکراتش با این باشگاه برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل بعد واکنش نشان داد.

واکنش شجاع خلیل‌زاده به پیشنهاد پرسپولیس

رویداد۲۴ قرارداد شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش کشورمان با تیم الاهلی قطر به پایان رسید و همین موضوع گمانه‌زنی‌هایی را درباره مقصد بعدی این بازیکن به وجود آورده است. در روز‌های اخیر هم شایعاتی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس به شجاع خلیل‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد مطرح شده بود.

خلیل‌زاده درباره شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او اظهار داشت: تا امروز که جمعه است باید بگویم که هیچ صحبتی از سمت باشگاه پرسپولیس با من نشده و مذاکره‌ای نکردیم. من هم در رسانه‌ها برخی از مطالب را می‌خوانم، اما واقعیت این است که صحبتی در این باره انجام نشده است. البته نه فقط پرسپولیس بلکه با هیچ تیم ایرانی فعلا مذاکره نکرده‌ام، اما به زودی تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: قانونی که به شدت به ضرر پرسپولیس است!


وی ادامه داد: در روز‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون من مطرح شد، اما همان طور که گفتم با تیمی صحبت نکرده‌ام. البته فکر می‌کنم تا ۳، ۴ روز آینده تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.

خلیل‌زاده درباره پیشنهاد ۲ تیم قطری به او گفت: تیم الاهلی باز هم خواهان امضای قرارداد با من شده است، اما پاسخی به آن‌ها فعلا ندادم. از طرفی یکی دیگر از تیم‌هایی که به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده به من پیشنهاد همکاری داده، اما فعلا چیزی مشخص نیست. چیزی که مشخص است این است که در همین هفته تکلیف تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد. این ۲ پیشنهاد به من داده شده، اما تصمیمی برای آینده نگرفتم. در همین چند روز تکلیفم مشخص خواهد شد.

مدافع فصل گذشته الاهلی افزود: فردا به قطر خواهم رفت تا برخی از کارهایم را انجام دهم. ۳ روز دیگر به ایران برمی‌گردم و آن زمان مشخص خواهد شد که به چه تیمی می‌روم. فعلا مذاکره‌ای با هیچ تیمی نکردم و همه اخباری که مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شجاع خلیل زاده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان