تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

ستاره‌ای که هر فصل در لیست گل‌محمدی است/ یحیی از فکر این ملی‌پوش بیرون نمی‌آید

یحیی گل محمدی نام احمد نوراللهی را در لیست نقل و انتقالاتی خودش قرار داده، ولی این بازیکن برنامه‌ای برای بازگشت ندارد.

ستاره‌ای که هر فصل در لیست گل‌محمدی است/ یحیی از فکر این ملی‌پوش بیرون نمی‌آید
رویداد۲۴ با وجود اینکه یحیی گل محمدی لیست نفرات مدنظرش برای فصل آینده را به مدیران باشگاه پرسپولیس داده، ولی هنوز خبری از جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده نیست. هرچند گل محمدی در ابتدا اعلام کرد فقط نام ۳ بازیکن را به باشگاه داده، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که نفرات مدنظر گل محمدی برای جذب بیشتر از این تعداد است. نکته جالب در خصوص لیست یحیی برای فصل آینده، حضور احمد نوراللهی در این لیست است.

یحیی علاقه بسیار زیادی به احمد دارد و انصافا هم نوراللهی کیفیت بالایی دارد. نوراللهی در دو فصل اخیر در فوتبال امارات حضور داشت و توانست به همراه شباب الاهلی امسال قهرمان لیگ امارات شود. هرچند نوراللهی اکنون بازیکن آزاد است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن ملی پوش برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس ندارد. نوراللهی که فصل بسیار خوبی را سپری کرد و یکی از مهره‌های اصلی و تاثیرگذار شباب الاهلی بود، با وجود داشتن پیشنهاد تمدید قرارداد از این باشگاه، هنوز برای فصل آینده قراردادش را تمدید نکرده است.

احمد پیشنهاد بسیار خوبی از الوحده امارات دریافت کرده و حتی گفته می‌شود توافقات نهایی با این تیم هم انجام شده و به احتمال زیاد احمد نور را سال بعد در این تیم خواهیم دید. با وجود این اتفاقات، یحیی باز هم نام ستاره موردعلاقه‌اش را در لیست نقل و انتقالاتی‌اش قرار داده، ولی بازگشت احمد به فوتبال ایران در این فصل امکان پذیر نیست. نوراللهی دستمزد بسیار خوبی در فوتبال امارات دریافت می‌کند و باشگاهی مثل پرسپولیس تحت هیچ شرایطی توان پرداخت چنین دستمزد‌هایی را ندارد و نمی‌تواند در این زمینه با تیم‌های عربی رقابت کند.

در این دو سالی که نوراللهی ایران را ترک کرده، در هر پنجره نقل و انتقالاتی مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل محمدی قرار گرفته و آنطور که مشخص است، سرمربی قرمز‌های پایتخت تحت هیچ شرایطی از فکر این هافبک ملی پوش بیرون نمی‌آید و احمد نور ستاره مورد علاقه یحیی محسوب می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان