تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵

روایت نزدیک نماینده پایداری از حرف‌وحدیث اصلاح‌طلبان درباره روحانی/احتمالاجلیلی کاندیدای اصولگراهاست

هر روز در مجلس حرف و حدیث اصلاح طلب‌ها را از نزدیک می‌شنویم و اینگونه نیست که امروز به وفاق و وحدت در مورد آقای روحانی رسیده باشند.
رویداد۲۴- هر روز در مجلس حرف و حدیث اصلاح طلب‌ها را از نزدیک می‌شنویم و اینگونه نیست که امروز به وفاق و وحدت در مورد آقای روحانی رسیده باشند.

اصول‌گرایان در حال چیدن صفحه شطرنج خود برای انتخابات ریاست جمهوری هستند. محافظه‌کاران بر این باور هستند که می‌توانند در بهار ۹۶ روحانی را به زیر بکشند و راهی پاستور شوند. اما استراتژی آن‌ها برای این انتخابات چیست؟

دو نماینده اصول‌گرا به این سوال پاسخ دادند:

مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورا گفت: هنوز اطلاعات دقیقی راجع به کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ نداریم و از نظر ما هنوز دیر نشده است گرچه اگر این کاندیدا را سریع‌تر معرفی کنند بهتر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مورد چرایی به وحدت نرسیدن اصول‌گرایان ادامه داد: به‌‌ همان دلیلی که هنوز اصلاح طلبان و جبهه مقابل به وحدت نرسیده‌اند، اصولگرایان نیز هنوز به وحدت نرسیده‌اند. هنوز این مسئله که آقای روحانی کاندیدای آن‌ها باشد نیز قطعی نیست.

وی خاطر نشان کرد: هر روز در مجلس حرف و حدیث اصلاح طلب‌ها را از نزدیک می‌شنویم و اینگونه نیست که امروز به وفاق و وحدت در مورد آقای روحانی رسیده باشند.

نماینده مردم قم در خانه ملت با تاکید بر اینکه وحدت اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات ۹۶ امری لازم و حیاتی است خاطر نشان کرد: ما معتقدیم سال ۹۶ برای اصولگرایان روز جدیدی است و امیدواریم دراین سال اصولگرایان به یک کاندیدای واحد برسند.

محمدجواد ابطحی، عضو دیگر فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در همین ارتباط گفت: در حال حاضر جامعه اصولگرایی توانمندی‌های افراد مختلف را بررسی می‌کند و البته بحث مقبولیت افراد را نیز مورد توجه قرار می‌دهیم.

نماینده مردم خمینی شهردر مجلس در مورد احتمال کاندیداتوری ضرغامی به عنوان کاندیدای اصولگرایان در انتخابات ۹۶ ادامه داد: آقای ضرغامی فعلا تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و فکر می‌کنم وی نیز به دنبال گزینه‌ای است که مشارکت حداکثری اصولگرایان را داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد احتمال ائتلاف اصولگرایان حول محور سعید جلیلی نیز گفت: آقای جلیلی نیز احتمال دارد که جز گزینه‌ها باشد.

وی درمورد دیگر گزینه‌های اصولگرایان نظیر زاکانی و حداد عادل نیز گفت: بنده نیز مطرح هستم، همه مطرح هستیم ولی اینکه حول چه کسی به وحدت می‌رسیم باید منتظر باشیم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان