تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

شرایط پرسپولیس صدای یحیی را درآورد/ نامه اخطار گل‌محمدی به مدیران باشگاه

سرمربی تیم پرسپولیس نسبت به شرایط به وجود آمده و همچنین بلاتکلیفی موجود گلایه‌های خود را به مدیران باشگاه مطرح کرد.

شرایط پرسپولیس صدای یحیی را درآورد/ نامه اخطار گل‌محمدی به مدیران باشگاه
رویداد۲۴ قرار بود تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز گذشته در تهران آغاز شود، اما زمان شروع این تمرینات چند روز به تعویق افتاد. برخلاف سایر تیم‌ها که فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند باشگاه پرسپولیس تا لحظه انتشار این خبر به جز تمدید قرارداد ۳مربی خارجی‌اش اقدام دیگری انجام نداده که این موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.

گل‌محمدی برنامه تمرینی خود و اردوی تیمش را از قبل مشخص کرده بود، اما با تأخیر در آغاز تمرینات، احتمالاً برنامه‌های تاکتیکی او هم به ریخته است.

در پی همین موضوع یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در یکی دو روز گذشته نامه اخطار به مدیران باشگاهش داده و از شرایطی که در آن قرار دارد گله کرده است. عدم تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته، عدم تسویه حساب با بازیکنانی که ۳ جام کسب کرده‌اند، عدم جذب بازیکنان جدید، عدم آغاز تمرینات در موعد مقرر و ... گلایه‌هایی که سرمربی پرسپولیس نسبت به وضعیت این باشگاه اعلام کرده و خواستار مشخص شدن وضعیت در همه امور شده است.

گل‌محمدی پیش از این، این مسائل را به صورت شفاهی اعلام کرده بود، اما حالا که متوجه شده وضعیت درست نشده به صورت مکتوب این موارد را به اطلاع مدیران باشگاه رسانده است.

حالا باید دید که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس نسبت به گلایه‌های سرمربی تیم خود چه واکنشی خواهند داشت آن هم در حالیکه گفته می‌شود مشکلات مالی به زودی معضل بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان