تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش پورعلی گنجی به فسخ قرارداد بیرانوند

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس به اقدام علیرضا بیرانوند برای جدایی از سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

واکنش مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به اقدام بیرانوند/ پورعلی‎‌گنجی هم ساز جدایی کوک کرد؟

رویداد۲۴ بعد از شوک صبح گاهی به هواداران پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند در سازمان لیگ و فسخ قراردادش با سرخ‌پوشان، عنوان شد که فرشاد فرجی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دلیل عدم دریافت مطالباتش و همچنین کم بازی کردن خواستار دریافت رضایتنامه‌اش برای جدایی از باشگاه شده است و حتی برخی مقصد بعدی این بازیکن را مانند بیرانوند استقلال عنوان کردند.

اما این پایان ماجرا نیست و به نظر می‎رسد هواداران پرسپولیس روز خوبی را سپری نخواهند کرد و همچنان باید در انتظار شوک‌های دیگری باشند.

در جدیدترین اقدام مرتضی پورعلی‎‌گنجی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش به انتقاد از پاداش‌ها و دریافتی‌های تیمش پرداخت که به نظر می‌رسد از شرایطش در باشگاه رضایت ندارد و شاید به عنوان نشانه‌ای برای جدایی از پرسپولیس باشد.

«سلام به هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس.

یک ماه پس از بالا بردن دو جام قهرمانی و جشن‌های شیرین به همراه هواداران، شرایط طوری است که انگار قرار است آن روز‌های خوب از دماغ همه ما بیرون بیاید! ما احتمالا تنها یا از معدود باشگاه‌هایی هستیم که هنوز تمرینات پیش فصل را آغاز نکرده‌ایم و از تمدید قرارداد و توافق با بازیکنان هیچ خبری نیست.

این حال و روز باشگاهی است که همین چند روز پیش، دو جام قهرمانی را بالای سر برده و کار مسئولان فوتبال ایران را برای برگزار نکردن بازی سوپرجام ساده کرده است؛ باشگاهی که باید امروز با تزریق منابع مالی به واسطه عملکرد درخشان در فصل گذشته، بهتریت شروع را داشته باشد، اما از همه جا می‌شویم که امسال، سال سیاست‌های انقباضی و کاهش هزینه‌ها و ... است.


بیشتر بخوانید: اطلاعیه تند پرسپولیس به استقلال: بیرانوند را اغوا کردید!


من به عنوان یک بازیکن حق دارم از خودم سوال کنم که چرا پرسپولیس بعد از نمایش فوق‌العاده پارسال که با همت بازیکنان و کادرفنی و البته حمایت مدیران باشگاه حاصل شد، باید در چنین مضیقه‌ای قرار داشته باشد؟ تا کی قرار است قهرمانی‌ها بدون پاداش و بدون جایزه باقی بماند؟ اگر فوتبال منفعت بزرگی به همراه دارد، این منفعت مالی چرا به بازیکنان و مربیان به عنوان مهم‌ترین چرخ‌دنده‌های این بازی بزرگ نمی‌رسد و چرا همیشه وقتی که قرار است اصلاحاتی در اقتصاد فوتبال صورت بگیرد، حتما نظر اولیه روی کاهش دستمزد‌ها است؟

سوال دیگر من این است ما به واسطه عملکرد خوب‌مان در فصل گذشته آیا نباید تفاوتی با بقیه داشته باشیم؟ آیا نباید این زحمت و این تمرکز و این ایجاد شادی با واکنش مناسب (از نظر اقتصادی) مواجه بشود؟ دلخوشی ما البته به تشویق هواداران میلیونی پرسپولیس و خوشحال کردن آن‌ها است، اما در دنیای واقعی بعد از اتمام جشن، سعی می‌کنند پاداش برپاکنندگان را هم در نظر بگیرند.

البته صحبت من لزوما مادی و مالی نیست؛ بحث من ایجاد فرهنگی برای قدردانی از کسانی است که برای ما شادی‌آفرین بوده‌اند. از گذشته تا امروز، این مسئله از فوتبالیست‌های ممتاز ایران دریغ شده و امروز هم می‌بینید که ستارگان پرسپولیس بابت قرارداد‌هایی که مبلغ چندانی ندارند و در فوتبال ایران رقم کاملا معقولی به حساب می‌آیند، چه دردسری را پشت سر می‌گذارند.

‎کاری که علی بیرانوند انجام داده و گره ذهنی که او در آن گیر کرده، واکنشی به این اتفاقات است؛ اینکه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرینات پیش فصل را ندارد. تاکید می‌کنم آن هم بعد از کسب دو جام قهرمانی و در شرایطی که امروز باید خودمان را آماده یک فصل رقابتی جدید و تقویت تیم برای یورش به فتح قهرمانی آسیا کنیم.

‎بسیار عجیب است که آن روز‌های خوش، جای خود را به این سردرگمی امروز داده است».

واکنش مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به اقدام بیرانوند/ پورعلی‎‌گنجی هم ساز جدایی کوک کرد؟

واکنش مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به اقدام بیرانوند/ پورعلی‎‌گنجی هم ساز جدایی کوک کرد؟

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
1
ملت درگیر فقر وفلاکت شدید هستند وازطرف دیگربادواتی ناکاراماد وفشل روبروهستیم دراین اوضاع واحوال داداشرکی حوصله فوتبال وورزش دارد ۹۰درصد جامعه ازصبح تاشب بافقرمالی درفقر مایحتاچ خانواده گرفتارهستند ایارزاوضاع واحوال دیگه حوصله وحالی باقی می ماند برای فوتبال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
0
0
مشکل اینجاست که شما بازیکنان، خودتون رو با بازیکنان کشورهای دیگه مقایسه میکنید.مگه یک جوون عادی ایران مثل یک جوون عادی کشورهای دیگه زندگی میکنه که شما انتظار دارید مثل سایر فوتبالیست های دنیا باشید. همین مبالغی که دریافت میکنید کافیه.نخواستید راه بازه میتونید برید کشورهای عربی یا حتی لیگ های ضعیف اروپایی.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان