تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۵ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری

وقتی محمد انصاری برای باقری پست احساسی می‌گذارد یعنی آقا کریم در دل طیف کاملا گوناگونی از علاقمندان به فوتبال جا دارد.

استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری
رویداد۲۴محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس بعد از عدم عقد قرارداد با کریم باقری یک استوری حمایتی با عکسی از خودش در کنار اسطوره فوتبال ایران منتشر کرد. محمد انصاری یکی از بازیکنان دوران طلایی پرسپولیس در نیمه دوم دهه نود و همان تیم موفق برانکوایوانکوویچ است.

او ۵ سال در پرسپولیس بازی کرد در حالی که بازیکنی بود که در پست‌های مختلف حضور و کیفیت استانداردی را از خودش نشان می‌داد. انصاری در تمام این سال‌ها کریم باقری را به عنوان یکی از مربیان تیم روی نیمکت می‌دید و شاید همین موضوع باعث شده تا در روز‌هایی که گفته می‌شود او قرار است یک پست مدیریتی مهم بگیرد چنین حمایتی را نشان بدهد.

انصاری و کریم باقری به همراه هم در پرسپولیس چهار مقام قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و دو نایب قهرمانی در آسیا را تجربه کردند و حالا اسطوره پرسپولیس دو فصل دیرتر از او جدا می‌شود. این مدافع چپ پای آرام و بی حاشیه در طول دوران حضورش در پرسپولیس، اما روز‌های خوش و سختی را تجربه کرد و یکی از تلخ‌ترین آن‌ها پاره‌گی رباط صلیبی اش در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود. مصدومیتی که در نهایت منجر به جدایی اش پرسپولیس و خداحافظی زودهنگامش از فوتبال شد.

استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری

او که احتمالا به زودی در هیبت یک مدیر به فوتبال ایران بازخواهد گشت بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی هم در زمان حضورش در تیم بود طوری که سرمربی پرسپولیس با وجود داشتن دو مدافع چپ، انصاری را به محمد نادری ترجیح می‌داد. شاید همین موضوع باعث شد که نادری به تیم رقیب برود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کریم باقری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
یاامام رضا ع مدد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
1
حمید سجادی تصادف هلی کوپتر اتفاق نبود! درس عبرت بود! درس نگرفتی تا ابد خواهی سوخت! چرا درس خدا را بهایی قائل نیستی؟ برای خدا فرقی نمی کند از باب لطفش بود.
خخخخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
5
1
تو برو ورزشگاه مأمون در مشهد اذان بگو
پاسخ ها
رضا جمشیدپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
خفه شو
فوتبال بی خاصیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
3
دوتا از بهترین‌های ایران اخلاق مردونگی پاکی چیزیه ک خارج از فوتبال موندگاره و وقتی طرفداری نگاه نکنی کیف میکنی از دیدن این دو نفر سالم و پایدار باشید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان