تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۲

مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!

قرارداد امیر قلعه‌نویی با تیم ملی، تا چه زمانی اعتبار خواهد داشت؟

مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!

رویداد۲۴ روزی که امیر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، صحبت از معتبر بودن قرارداد او تا جام ملت‌های آسیا بود، اما بعد‌ها که بحث نیاز سرمربی تیم ملی به داشتن زمان بیشتر مطرح شد، این خبر به گوش رسید که امیر قلعه‌نویی در تلاش است تا فدراسیون فوتبال را مجاب کند که مدت قرارداد او و همکارانش را تا جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

طی چند وقت گذشته این خبر به صورت غیررسمی مطرح شده بود که امیر توانسته مهدی تاج را راضی کند که با افزایش زمان قرارداد کادر فنی تیم ملی موافقت کند، اما طبق شنیده‌های فوتبالی، تا این لحظه خبری از موافقت با افزایش زمان قرارداد سرمربی تیم ملی نیست و این مربی، فعلا تا جام ملت‌های آسیا، هدایت ایران را به عهده خواهد داشت. گویا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مخالف درخواست قلعه‌نویی بوده و تاج هم در نهایت باید نظر هیات رییسه را هم لحاظ کند چرا که قرارداد قلعه‌نویی باید به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال برسد.

امروز یکی دو خبرگزاری روایت مشابهی داشتند و نوشتند هیات رئیسه در شرایطی با تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی موافقت خواهد کرد که او بتواند تیم ملی را حداقل به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا برساند. البته که گویا برخی اعضای هیات رئیسه، حضور در فینال را شرط تمدید خودکار امیر عنوان کرده‌اند و حتی برخی هم به قهرمانی تیم ملی اشاره کرده اند. البته اگر قلعه نویی، تیم را به فینال جام ملت‌های آسیا ببرد، شانس تمدید قراردادش تا جام جهانی ۲۰۲۶ زیاد است.

منبع:فوتبالی 

 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امیر قلعه نویی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان