تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

توافق جدید نکونام و خطیر؛ پرونده ۳ بازیکن در استقلال بسته شد!

پرونده جذب سه بازیکن دراستقلال بسته شد و باشگاه در تلاش است به جای چانه زنی با این بازیکنان، سراغ نیرو‌های آزاد یا خارجی برود.

توافق جدید نکونام و خطیر؛ پرونده ۳ بازیکن در استقلال بسته شد!

رویداد۲۴ مدت هاست در باشگاه استقلال بحث تمدید قرارداد مهدی قایدی و همچنین جذب سعید عزت الهی و امیر حسین حسین زاده مطرح است. در مورد عزت الهی، بحث قرارداد او با تیم وایله دانمارک مطرح است و از سویی او با باشگاه پرسپولیس هم صحبت هایی انجام داده است. این ها به کنار، استقلال اکنون در خط هافبک با توجه به اینکه سعید مهری هم در حال بازگشت است، با ترافیک بازیکن مواجه است و نکونام ترجیح می دهد از نفراتی استفاده کند که تیمش را در فاز تهاجمی تقویت کنند.

مهدی قایدی و امیرحسین حسین زاده هم برای حضور دراستقلال منتظر رضایت باشگاه های خود هستند و این منوط به هزینه سنگین از سوی استقلال است. باشگاه شارلروآ برای صدور رضایتنامه قطعی حسین زاده ۸۰۰ هزار یورو خواسته است؛ یعنی بیش از ۴۰ میلیارد تومان. قایدی هم فصل گذشته با رضایتنامه ۱.۵ میلیون درهمی در استقلال بازی کرد و طبیعتا باشگاه شباب الاهلی این فصل برای صدور رضایتنامه او، مبلغ بیشتری را طلب خواهد کرد.

علی الظاهر علی خطیر در نشستی که با جواد نکونام داشت، با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال از جواد نکونام درخواست کرده است، نام بازیکنانی را لیست کند که مشکل رضایتنامه نداشته باشند و همچنین بار مالی چندانی هم به باشگاه اضافه نکنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان