تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۸ تير ۱۴۰۲

نکونام لیست استقلال را خلوت کرد؛ حذف ناگهانی ۵ بازیکن از تیم

جواد نکونام برای خالی کردن لیست استقلال چاره‌ای به جز حذف چند بازیکن این تیم ندارد.

نکونام لیست استقلال را خلوت کرد؛ حذف ناگهانی ۵ بازیکن از تیم

رویداد۲۴ جواد نکونام در حالی تیمش را برای حضور در فصل پیش رو آماده می‌کند که این تیم نه‌تنها نسبت به فصل قبل تقویت نشده ‌بلکه برای تبدیل به یک تیم مدعی، هنوز جای کار فراوانی دارد.

روزی که نکونام کار خود را در استقلال آغاز کرد بسیاری بر این عقیده بودند که این تیم با چند خرید خوب می‌تواند یکی از مدعیان موفقیت در فصل جدید باشد اما در همان روزهای نخست بسیاری از گزینه‌های نکو که به باشگاه معرفی شده بودند به دلایل مختلف سر از تیم‌های دیگر درآورده تا خریدهای امروز تنها به سه بازیکن داخلی ختم شود.

از سوی دیگر در حالی صحبت از حضور بازیکنان خارجی در استقلال مطرح می‌شود که همین الان هم یک بازیکن در لیست استقلالی‌ها اضافه هست و نکونام باید همین حالا برای ورود به رقابت‌ها و بستن تیمش، یک نفر را هم خارج کند.

حتی شنیده می‌شود استقلالی‌ها قرار است عارف غلامی را هم به لیست خود اضافه کنند و با این اقدام، دو نفر باید از لیست این تیم خارج شوند. از سوی دیگر نام بازیکنانی مانند تورس، سرجیو انریک آمتلر و چند بازیکن خارجی دیگر نیز برای اضافه شدن به تیم جواد نکونام شنیده می‌شود که همه اینها در صورت تحقق پیوستن‌شان به استقلال، فقط ابهامات لیست بزرگسالان این تیم را زیاد می‌کند.


بیشتربخوانید: افشای یک شاهکار دیگر از مدیریت استقلال!


در واقع اگر گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر اضافه شدن غلامی و دو خارجی درست باشد، همین الان باید نکونام چهار بازیکن را از لیست تیمش خارج کند. در این بین به جز قایدی، صحبت از حضور نفراتی مانند حسین‌زاده و احمدزاده هم به‌عنوان گزینه‌های ایرانی به گوش می‌رسد.

همچنین در بین نفراتی که همراه تیم ملی امید در ترکیه به سر می‌برند در حال حاضر پنج بازیکن مدنظر نکونام قرار دارند که سرنوشت آنها برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران و احتمالا استقلال طی روزهای آینده مشخص خواهد شد. این پنج بازیکن محمدرضا خالدآبادی، یاسین سلمانی، آریا برزگر، محمدحسین اسلامی و یک بازیکن دیگر هستند که تلاش‌ها برای پیوستن آنها به استقلال ادامه دارد. گفتنی است این تعداد در صورت جذب در لیست زیر ۲۳‌ساله‌های استقلال قرار خواهند گرفت.

بررسی خروجی‌ها

از لیست ۲۰ نفره فعلی استقلال با بازگشت سیدحسین حسینی می‌توان علیرضا رضایی، گلر دوم این تیم را جداشده قطعی دانست. به نظر نمی‌رسد این موضوع ارتباطی به جذب یا عدم جذب خالدآبادی داشته باشد. در واقع نکونام برای خالی کردن لیستش با جدایی رضایی به‌عنوان گلر موافقت کرده تا اتوماتیک‌وار جای یک بازیکن دیگر در پستی دیگر باز شود. از سوی دیگر در صورت جذب بازیکن خارجی، می‌توان از نفراتی مانند رمضانی و شهباززاده یا زبیر نیک‌نفس و حتی حامدی‌فر به‌عنوان گزینه‌های جدایی نام برد. این در حالی است که هنوز تکلیف سعید مهری هم مشخص نیست. البته از آنجایی که رضایی و رمضانی نیز در دیدار اخیر این تیم حاضر نشده‌اند این موضوع شائبه جدایی آنها را قوت می‌بخشد. همچنین گفته می‌شود مرادمند اخیرا یک پیشنهاد از یکی از تیم‌های قطری دریافت کرده و این موضوع هم می‌تواند لیست استقلال را تحت‌الشعاع قرار بدهد.
همه اینها در حالی هستند که رضا میرزایی هم که رباط پاره کرده از لیست استقلال به صورت قطعی خارج خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان