تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۸ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب متوجه قبح این موضوع نیستند؛ وقتی برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی و رعایت می‌کنند

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.

بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب متوجه قبح این موضوع نیستند؛ وقتی برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی و رعایت می‌کنند

رویداد۲۴ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هدف دشمن، سوق دادن افراد ناآگاه به سمت بی‌حجابی و برهنگی است، اما عفاف و حجاب از اصلی‌ترین مبانی اسلام و انقلاب است و قطعا پلیس اجازه نخواهد داد دشمن به اهداف خود دست یابد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: ما مدیون شهدا و امامین انقلاب هستیم و باید همواره خدا را بابت نعمات و برکات انقلاب شاکر باشیم.

وی افزود: مردم استان قزوین دارای فرهنگ دینی و مذهبی هستند و حدود ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند که این سرمایه بسیار عظیم و ممتازی برای این استان است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: همکاران ما در مجموعه انتظامی استان قزوین به صورت شبانه روزی اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند که این اقدامات باعث شده است این استان رتبه بالایی را در سطح کشور در حوزه‌های مختلف مانند کاهش ترافیک یا ناهنجاری‌هایی از قبیل سرقت، برخورد با اراذل و اوباش و رسیدگی به دادخواهان در موضوعات مختلف داشته باشد. با این حال برآورد ما این است که استانی با این سطح از فرهنگ، درگیری کمتری در حوزه مشکلات اجتماعی داشته باشد.

وی بیان کرد: موضوع جدی امروز جامعه، بحث عفاف و حجاب است. امروز دشمن، اصل انقلاب را نشانه گرفته و مباحث مهمی از قبیل خانواده، غیرت مردان و نجابت زنان ما را مورد هدف قرار داده است و برای ناکام گذاشتن دشمن همگی باید دست در دست دهیم؛ ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز همواره موضع‌گیری‌های بسیار خوبی را در این حوزه در خطبه‌های نماز جمعه داشته و دارند.

رضایی تأکید کرد: دستگاه‌های مختلفی در حوزه عفاف و حجاب نقش دارند، اما متأسفانه برخی از آن‌ها در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند، در این حوزه باید همه به صحنه بیایند تا این ناهنجاری‌ها مدیریت و مهار شود.

وی با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا و تاکید ایشان به حرام سیاسی و حرام شرعی بودن کشف حجاب یادآور شد: زمانی که صحبت از حرام شرعی باشد یعنی همه باید اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند، حرام سیاسی هم یعنی دشمنان نظام ما را مورد هدف قرار داده‌اند، دشمنانی که هیچ‌گاه در دشمنی خود کوتاهی نکرده و این بار با تمام قوا در این حوزه وارد عمل شده‌اند.

این مسئول ارشد انتظامی اظهار داشت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی در کشور عنوان کرد: همچنین براساس برآورد‌های به‌دست‌آمده، کمتر از ۲ تا ۳ درصد از کشف‌حجاب کنندگان با قصد و نیت مبارزه با نظام اقدام به این کار کرده و یا با شبکه‌های معاند و سرویس‌های آن‌ها در ارتباط بوده‌اند، که گا‌ها تعدادی از آن‌ها اقدام به تهیه خوارک و ساخت فیلم و کلیپ‌هایی برای آن‌ها کرده‌اند، مطمئنا برخورد قانونی با این قبیل از افراد به صورت جدی و ویژه خواهد بود.

وی بیان کرد: ما امروز تکلیف مدارانه به این موضوع نگاه می‌کنیم و استقرار گشت‌های ما مقطعی نخواهد بود، چراکه محافظت از ارزش‌ها و بنیان خانواده در هر شرایطی لازم است.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اصیل قزوین اغلب مذهبی هستند و برابر گزارش‌های واصله، وضعیت این استان در حوزه عفاف و حجاب مطلوب است.

وی در پایان گفت: حجاب خط قرمز ماست، اکنون که کار به این بزرگی و حساسیت توسط مجموعه انتظامی کشور آغاز شده است، حمایت‌های قشر ارزشی می‌تواند در فعالیت‌های ما مؤثر باشد، مجموعه انتظامی خود را در حوزه عفاف و حجاب فدایی می‌داند و اجازه نمی‌دهد دشمن به هدف خود برسد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
برکه ♦♦♦♦₹₹₹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
4
وقتی کلی سگ هار وحشی مثل شماها بهش حمله کنید
معلومه عذرخواهی میکنه
هرکی بالاخره جونشو دوست داره
ولی میخواد مشنگتون کنه هههه
ته دلش میخواد سر به تن کثافتتون نباشه
دلش میخواد همین الان همتونو تو تاریخ دفن کنه
ههه ،اینه که این همه سال ،نتیجه ای نگرفتین
شماها زخم چرکی هستید که همیشه سر باز میکنه
باید علاج قطعی بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
3
نه بابا راست میگی
به فرمود امام علی اون پیشانی رو از ترس خدا سیاه کردی یا برای فریب مردم
شما متوجه قبح فساد فقر و نزول خواری برچسب زدن و پرونده سازی هستی یا نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
2
بگذار کسانی که بالا رفتن از دیوار سفارت و گروگانگیری میهمان را ارزش می شمارند و و هر ساله سالگردش را جشن و سرور می گیرد به شما بگویند قبیح!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
4
اگر خودت هم جای انها بودی و چند نفر با زور اسلحه تهدید به کارهای غیر انسانی با تو میکردن و قبح حجاب اجباری را برای تو تبیین میکردند خودت هم قبول میکردی که حق با انهاست و رعایت میکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
4
احتمالا تبییییین تون یه جورایی فیزیکی و روانیه که موقتا بندگان خدا را مجبور به پذیرش زور گویی شما می کند!!!!! این چرخ لنگ درشکه دوام زیادی نخواهد داشت برای تعمیر و اصلاحش زودتر به فکر بیفتید تا درشکه شما را راهی دره نکرده است جناب سردار و احتمالا دکتر و پروفسور و...... !!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان