تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۳۱ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده مجلس: به دنبال آن هستند تا با فیلم گرفتن از پلیس در بحث کشف حجاب، پلیس را تحت فشار قرار دهند

مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشاعه فساد و فحشا و فیلم گرفتن از پلیس حین برخورد با متخلفان همه بخشی از پازل دشمن است و فیلم گرفتن از پلیس همانند دیگر تخلفات باید جرم‌انگاری شده و برخورد لازم صورت گیرد.  

حجاب اجباری

رویداد۲۴ فارس: حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن همانطور که اشاعه فساد، فحشا و بی‌بند وباری در جامعه را مدیریت می‌کند، به دنبال آن است تا با فیلم گرفتن از پلیس به هنگام مقابله با متخلفین در بحث بدحجابی و کشف حجاب پلیس را در انجام وظیفه قانونی‌اش تحت فشار قرار دهد.

وی افزود: هیچ خشونتی در رفتار پلیس با مرتکبین به کشف حجاب و اشاعه فحشا در جامعه نیست بلکه پلیس وظایف قانونی‌اش را اجرا می‌کند.

وی گفت: البته دربحث عفاف و حجاب پلیس تنها دستگاه مسؤول در این حوزه نیست و دستگاه‌های دیگر نیز باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و نباید ما پلیس را در این زمینه تنها بگذاریم.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمن همانطور که بحث قرآن‌سوزی را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کند و فساد و فحشا را در جامعه با اقدامات سازمان‌دهی شده‌اش گسترش می‌دهد، تصویربرداری از برخورد پلیس با متخلفین نیز می‌پردازد تا با انتشار تصاویر این برخوردها را اینگونه القا کند که پلیس ما یک پلیس خشن است.


بیشتر بخوانید: قاطع می‌گویم که پدیده کشف حجاب را در کشور جمع می‌کنیم/ مجازات قانون‌شکنان باعث ترس در آن‌ها خواهد شد


وی افزود: قرآن‌سوزی، اشاعه فحشا و فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی همگی بخش‌های مختلف یک پازل هستند که مدیریت همه بخش‌های آن با دشمن است و ما باید یک نگاه جامع به این پازل داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همانطور که کشف حجاب و اشاعه فحشا جرم است و در قانون برای آن جرم‌انگاری صورت گرفته، فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی جرم است و باید در قانون جرم‌انگاری برای آن صورت بگیرد و برای مرتکبین برخورد لازم را داشته باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بهزاد
|
Austria
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
26
اتفاقا پلیس همییشه باید در معرض دید و قضاوت عموم باشد تا دست به عملی خلاف حقوق شهروندی نزند
و بداند قانون اجازه تعدی او به مردم را نمی دهد.
برکه ♦♦♦♦₹₹₹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
23
حجاب راه تویی حافظ از میان برخیز

خوشا کسی که در این راه بی‌حجاب رود

تنها زندان واقعی ترس است، و تنها آزادی واقعی آزادی از ترس

اول از درونتون انقلاب کنید
بیرون انقلاب میشه
نادر
|
United States of America
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
23
البته خشن نیستند، وحشی هستند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان