تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

استعداد‌های باشگاه فولاد با ابتکار منصوریان کشف می‌شود

پیش از آغاز فصل جدید علیرضا منصوریان تصمیم گرفت تعداد زیادی از بازیکنان رده پایه فولاد را مورد ارزیابی قرار دهد.

استعداد‌های فولاد با ابتکار منصوریان کشف می‌شود

رویداد۲۴ به گزارش ورزش؛ کادر فنی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان، حدود ۴۰ بازیکن از تیم‌های پایه و آکادمی را مورد آزمایش قرار داد.

علیرضا باویه، هومن الیاسی، محمد خادمی، حسین محمدیان، علی کلاه‌کج، عادل آرغند، بهنام تیموریان و قاسم لطیفی هشت جوان خوزستانی هستند که این روز‌ها پا به پای دیگر ستاره‌های فولادی زیر نظر علیرضا منصوریان تمرینات خود را دنبال می‌کنند و امیدوار به درخشش در لیگ برتر هستند.

از زمان شروع تمرینات تیم فولاد خوزستان، با تصمیم سرمربی این تیم، حدود ۴۰ بازیکن از تیم‌های پایه و آکادمی فولاد در تمرینات شرکت کردند و منصوریان با در نظر گرفتن تمرینات سخت، سعی در شناسایی بهترین استعداد‌های خوزستانی داشت.

روندی که حالا با نزدیک شدن به شروع رقابت‌های لیگ برتر، وارد مرحله جدیدی شده و بهترین بازیکنان، پیراهن تیم بزرگسالان فولاد را با تصمیم علیرضا منصوریان بر تن خواهند کرد.

لازم به ذکر است، طی روز‌های آینده شناسایی و بررسی دیگر استعداد‌های فوتبال پایه و آکادمی فولاد، توسط کادر فنی تیم بزرگسالان ادامه پیدا می‌کند و ممکن است ستاره‌های دیگری از استان خوزستان هم به جمع شاگردان منصوریان اضافه شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان