تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

دکل‌های برق شهرری جابجا می‌شوند

بنا بر اعلام یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ۳۰۰ پلاک در «ملک آباد» شهر ری در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند که تمهیداتی برای جابجایی دکل‌ها اقدام می‌شود.


رویداد۲۴ به گزارش ایسنا؛ جعفر شربیانی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در قالب تذکری با بیان اینکه محله جوانمرد قصاب فاصله‌ای با مرکز شهرری داشت، گفت: در دوره دوم تا چهارم مدیریت شهری، در راستای تحقق شعار کاهش فاصله جنوب و شمال، اتفاقات ویژه‌ای افتاد و محله از حاشیه خارج شد. هرچند مشکلاتی نیز وجود دارد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری افزود: اعتباری که برای مسجد جامع محله اختصاص یافته بود و از آن سر باز زده بودند، در این دوره استیفا و مسجد احداث شد.


بیشتر بخوانید: واکنش زاکانی به دو شغله شدنش پس از انتصاب به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور: در شهرداری تهران هم هنوز پولی نگرفته‌ام، چه برسد به این


شربیانی با اشاره به فریز شدن برخی معابر شهرری به دلیل اجرای برخی طرح‌ها در سالیان طولانی، تاکید کرد: برخی از این مشکلات در کمیسیون ماده پنج در حال رفع است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ۳۰۰ پلاک در «ملک آباد» شهر ری در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم مقرر شد شهرداری زمینی را اختصاص دهد تا دکل‌ها به این فضا جابجا شوند تا مشکل برطرف شود.

وی تأکید کرد: بودجه‌ای در این خصوص در نظر گرفته شد تا طرحی تهیه شود؛ اما در مجموع به یک اراده همگانی نیاز دارد تا مشکل دکل‌های برق به ویژه در «ملک آباد» شهر ری برطرف شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان