تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

شهرداری تهران: تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری ممنوع است

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد.

شهرداری تهران: تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری ممنوع است

رویداد۲۴ مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد نظام اسلامی توجه به حوزه جمعیت و فرزندآوری است و در این راستا، همه دستگاه ها و سازمان ها ذیل قانون جوانی جمعیت به این حوزه ورود کرده اند.

حمید صاحب گفت: براساس مواد 25 و 32 قانون جوانی جمعیت ماموریت های مهمی به عهده شهرداری ها در حوزه جمعیت، فرزندآوری و حمایت از خانواده گذاشته شده است. براین اساس شهرداری تهران برای سامان دادن به برنامه ها و سیاست های قانون جوانی جمعیت ستاد جمعیت شهر تهران را با حکم شهردار تشکیل و دبیرخانه ای برای پیگیری مصوبات مرتبط با موضوع جمعیت و فرزندآوری را شکل داده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در مدیریت جدید رویکرد و اولویت خود را از موضوعات صرفا شهری به روح شهر و شهروند و نیز بهبود حال شهروند تغییر داده است. موضوعی که در ادوار گذشته مورد توجه قرار نگرفته بود اما اکنون این مسئله در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفته است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شهرداری تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان