تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

خوشحالی جدید مسی به سبک آمریکایی ها!

شادی پس از گل لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

خوشحالی جدید مسی به سبک آمریکایی ها!

رویداد۲۴ مسی شب گذشته در دیدار اینترمیامی برابر اورلاندو سیتی بار دیگر ستاره درخشان تیمش بود و نقش مهمی در پیروزی آنها ایفا کرد. 

این بازیکن دو گل از سه گل تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد تا اینترمیامی با درخشش او از سد اورلاندو سیتی عبور کند و راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگز کاپ شود. 

این ستاره آرژانتینی حالا تنها در سه بازی برای تیم جدیدش به میدان رفته اما موفق شده است رکورد پنج گل زده را به نام خودش ثبت کند. او همچنین در طول این سه بازی یک پاس گل هم ارسال کرده است. 

مسی پس از گلزنی در بازی قبلی برابر آتلانتا شادی گل خاصی را به نمایش گذاشته بود که گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون آن صورت گرفت اما شادی گل امروز او باعث شد که بسیاری دلیل اصلی این شادی پس از گل را متوجه شوند. 

به نظر می‌رسد که شادی گل جدید این بازیکن مربوط به چهره‌های معروف و محبوب مربوط به فیلم‌های مارول است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. 


بیشتر بخوانید: علی پروین: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند


شادی پس از گل مسی در بازی برابر آتلانتا شبیه به حرکت معروف ثور، یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه فیلم‌ها، بوده و شادی شب گذشته او هم در واقع حرکت نمادین پلنگ سیاه، دیگر شخصیت محبوب مارول، که هر دو عضوی از گروه جذاب و سرشناس این فیلم‌ها ملقب به انتقام‌جویان هستند بوده است. 

استفاده از شخصیت‌های مربوط به مجموعه فیلم‌های مارول قبلا هم در دنیای فوتبال اتفاق افتاده و حالا نوبت به مسی رسیده تا علاقه‌اش به این شخصیت‌ها را نشان دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیونل مسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان