تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

فدراسیون فوتبال پرسپولیس را نگران کرد!

خبر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فاصله یک روز تا آغاز لیگ توسط فدراسیون فوتبال، پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است.

فدراسیون فوتبال پرسپولیس را غافلگیر کرد!

رویداد۲۴ فارس نوشت: منصور قنبرزاده درمورد وضعیت تیم‌های لیگ برتری برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: هنوز پنجره ۴، ۵ تیم بسته است. رضا درویش تا ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته دفتر من در سازمان لیگ حضور داشت. قرارداد‌های پرسپولیس را آورده بود که آن‌ها را گرفتیم و کارهایشان را کردیم.

وی افزود: هنوز برای پرسپولیس به دلیل بدهی‌های داخلی کارت صادر نشده و پنجره‌اش بسته است. این‌ها مکاتبه کرده و کارهایشان را انجام دادند. گفتند تا ساعت ۸ و ۹ صبح امروز این بدهی اندک را پرداخت می‌کنیم. همه کار‌های پرسپولیس را انجام داده‌ایم، اما هنوز کارتی صادر نشده است. برخی باشگاه‌ها نیز همین وضعیت را دارند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از کیت پرسپولیس برای فصل جدید


نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در حالی این صحبت‌ها را در برنامه فوتبال برتر مطرح کرد که روز یکشنبه فرشید طاهری، مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: تمامی ۱۶ باشگاه لیگ برتری در موعد مقرر تعیین شده قرارداد بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت بازی به سازمان لیگ ارائه کردند و باید از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با سازمان لیگ به دلیل این تعامل و همکاری تشکر کنم. تقریبا کارت بازیکنان تمامی تیم‌ها صادر شده و کارت بازی بازیکنان جدید باشگاه‌ها نیز در هفته نخست بعد از بررسی مراحل قانونی صادر خواهد شد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که بیست و سومین دوره لیگ برتر از چهارشنبه آغاز خواهد شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما