تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

کنفرانس مطبوعاتی متفاوت گل محمدی؛ تعطیلی لیگ به مدت یکسال

در نخستین نشست خبری فصل، گل محمدی پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه پرسپولیس شد و این در حالی است که وی با ابراز ناراحتی از نخستین بازی بدون تماشاگر پیشنهاد داد که یک سال لیگ را تعطیل کنیم.

کنفرانس مطبوعاتی متفاوت گل محمدی؛ تعطیلی لیگ به مدت یکسال

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در اولین نشست خبری فصل حضور یافت و در حالی که باشگاه پرسپولیس، میزبان این کنفرانس مطبوعاتی در باشگاه بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

صحبت‌های اولیه؟
به نام خدا، با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز. من هم به نوبه خودم روز خبرنگاران را به همه خبرنگاران حوزه‌های مختلف خصوصا ورزشی تبریک عرض می‌کنم و برای همه شما آرزوی سلامتی و پیروزی دارم. اولین کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ماست و اولین کنفرانسی است که بالاخره برای شروع لیگ است. خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم و خداراشکر می‌کنم در حضور شما به عنوان سرمربی پرسپولیس اینجا حضور دارم و این افتخار را دارم که برای چهارمین سال پیاپی به عنوان مربی این تیم در خدمت شما باشم. لطف خداست و حمایت خوب هواداران و پشتیبانی خوبی که از ما داشتند و امیدوارم مثل فصل گذشته هواداران را خوشحال کنیم.


بیشتر بخوانید: تصمیم عجیبی که باعث رضایت پرسپولیسی‌ها شد!


بازی بدون تماشاگر؟

شوک خیلی بدی بود. من الان فکر کنم ۲۰ دقیقه پیش شنیدم این ماجرا را. ما خودمان را آماده کرده بودیم که بعد از ۲ قهرمانی و یکجورایی ۳ قهرمانی، کنار هواداران دیداری داشته باشیم و بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم. خیلی شوک منفی و بدی خوردیم و باورم نمی‌شود این هماهنگی در شروع مسابقات را. نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، بدون تماشاچی اصلا معنی ندارد، پرطرفدارترین تیم آسیا در اولین بازی لیگ بدون تماشاگر بازی کند. اگر واقعا زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم و شروع کنیم دوباره.

اینکه از اولین بازی لیگ این داستان‌ها پیش بیاید واقعا زشت است. نمی‌دانم دلیلش چیست، اما با این نوع برنامه ریزی و نگاهی که در فوتبال هست، فقط روز به روز پسرفت می‌کنیم. دیگر کشور‌ها را می‌بینیم که چه امکانات و چه برنامه‌ریزی و چه بازیکنانی دارند، اما اینجا به جای پیشرفت متاسفانه پسرفت می‌کنیم. واقعا متاسفم و واقعا ناراحت شدم از این خبری که شنیدم و فقط حس بی انگیزگی در همه آن‌هایی که کنار هم بودیم، ایجاد شد. نمی‌دانم چه بگویم و فقط بلدیم بگوییم انشالله ماشاالله!

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما