تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

کیهان: سخنان اخیر خاتمی درباره مشارکت در انتخابات، صادقانه نیست/ او برای غربی‌ها بیگاری می‌کند

کیهان درباره سخنان اخیر خاتمی درباره مشارکت در انتخابات نوشت: او در حالی جملات پایانی را گفته، که دست‌کم دو بار در ماجرای فتنه ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، منفعلانه به اپوزیسیون بیگاری داد و به چشم خود دید که اراده ملت ایران و جمهوری اسلامی، به مراتب قدرتمندتر از نقشه غرب و پادو‌های آنهاست.

کیهان: سخنان اخیر خاتمی درباره مشارکت در انتخابات، صادقانه نیست/ او برای غربی‌ها بیگاری می‌کند

رویداد۲۴ ​کیهان نوشت: خاتمی در سخنانی دو پهلو در جمع اعضای هیئت‌رئیسه جبهه اصلاحات گفته: «اصلاح‌طلبان حق دارند و می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، اما باید روزنه‌ای وجود داشته باشد که بتوان شرکت کرد. وقتی که می‌گویید در انتخابات شرکت کنید، ما می‌گوییم شما، آن‌ها را که نمی‌پسندید، بیرون کرده و از حق شهروندی محروم کرده‌اید و راه‌ها را بر روی آن‌ها بسته‌اید. بالاخره حکومت باید راه‌ها را باز کند، حتی راه‌های حداقلی و نمی‌شود همه راه‌ها را بست و باز هم انتظار شرکت گسترده داشت. ما نمی‌خواهیم نظام از پا درآید؛ زیرا براندازی را نه ممکن می‌دانم و نه مطلوب و حتی معتقدیم بسیاری از کسانی که ادعای براندازی دارند، موفق نمی‌شوند».

 این روزنامه در ادامه نوشت: او در حالی جملات پایانی را گفته، که دست‌کم دو بار در ماجرای فتنه ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، منفعلانه به اپوزیسیون بیگاری داد و به چشم خود دید که اراده ملت ایران و جمهوری اسلامی، به مراتب قدرتمندتر از نقشه غرب و پادو‌های آنهاست؛ بنابراین بر اساس تجربه، اذعان می‌کند براندازی ممکن نیست. با این حال برخی غربگرایان، ثابت کرده‌اند هنگامی که نقشه‌های غرب دیکته می‌شود، اختیاری از خود ندارند.

اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سید محمد خاتمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
1
11
ملت از شما جداست. شما دشمن ملت هستید. اگر خاتمی برای غرب بیگاری می کند شما برای شرق روز مفتی کار می کنی. شما از طالبان هم می ترسید . تمام زور و قدرتتان را برای توسری زدن به مردم استفاده می کنید.
ناشناس
|
Poland
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
9
مشارکت در انتخابات صفر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
1
7
نظام با همین دست فرمونه کیهان ادامه بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
8
مرگ بر ریاکار مرگ بر دروغگو مرگ بر بیشرف مرگ مفت خور مرگ بر جاسوس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
10
اقای شریعتمداری به جای این حرفا مشکلات مردم و هم منعکس کن.
یه بلیط هواپیما نمتونم پیدا کنم بیام تهران برای درمان.
مگه بیت المال بودجه نمیگیری.
لعنت زمین و زمان بر ظالمین و ریاکاران و بی کفایتان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان