تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

عضو شورای شهر: داماد زاکانی که هیچ؛ پدر دامادش هم در شهرداری امر و نهی می‌کند

یک عضو شورای شهر تهران درباره دخالت پدر حسین حیدری، داماد زاکانی در شهرداری تاکید کرد: «این موضوعاتی است که ما شنیدیم و می‌گویند که پدر دامادش در یک طبقه از سازمان فرهنگی و هنری نشسته و در بسیاری از اقداماتی که در این سازمان – مالی و غیرمالی - امر و نهی می‌کند.»

عضو شورای شهر: داماد زاکانی که هیچ؛ پدر دامادش هم در شهرداری امرو نهی می‌کند
رویداد۲۴ هم میهن نوشت: انتصابات جنجالی علیرضا زاکانی، شهردار تهران علاوه بر منتقدان، صدای موافقان او را بلند کرده است. انتصاب افرادی خارج از شهرداری تهران در سازمان میادین میوه‌وتره‌بار، سازمان ورزش و اداره کل کمیسیون ماده ۱۰۰ از جمله انتصاباتی است که مورد انتقاد قرار گرفته است.

روز گذشته در شورای شهر تهران «طرح دومین سوال از زاکانی» درباره انتصابات غیرقانونی‌اش توسط ناصر امانی تقدیم مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران شد.

ناصر امانی در گفتگو با هم‌میهن به این موضوع اشاره کرده و تاکید کرد: «سوالم را به صورت مکتوب به رئیس شورای شهر تهران تقدیم کردم. من قبلاً ۴ بار در خصوص انتصابات غیرقانونی به شهردار تذکر داده بودم و جواب‌های واصل‌شده قانع‌کننده نبود. برابر قانون، اولین سوال را در این زمینه از شهردار تهران تقدیم رئیس شورا کردم و او گفت که سیر مراحل قانونی آن طی و به شهردار تهران ابلاغ خواهد شد.» یکی از این انتصابات حکم مشاوره زاکانی برای دامادش به عنوان «مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران در هوشمندسازی» بود که با هجمه منتقدان و رسانه‌ها، شهردار این حکم را لغو کرد، اما آنطور که اعضای شورای شهر تهران می‌گویند حسین حیدری، داماد زاکانی نقش پررنگی را در شهرداری ایفا می‌کند.


بیشتر بخوانید: مداخلات مکرر داماد زاکانی در شهرداری تهران صدای اعضای شورای شهر را درآورد!


همچنین روز گذشته علی‌اصغر قائمی، دیگر عضو شورای شهر در تذکری کوتاه اعلام کرد که ۹ نفر از اعضای شورای شهر تهران (مهدی عباسی، مهدی اقراریان، ناصر امانی، علی‌اصغر قائمی، جعفر شربیانی، زهرا شمس‌احسان، جعفر تشکری‌هاشمی، سوده نجفی و حبیب کاشانی) تذکری را درباره اقدامات حسین حیدری، داماد علیرضا زاکانی امضا کردند. زاکانی در اقدامی که برخلاف قانون تعارض منافع در شهرداری است، داماد خود را به شهرداری آورده و آن‌طور که در تذکر اعضای شورای شهر آمده، اقدامات او بیش از یک مشاور است و آقای داماد نقشی پررنگ و تعیین‌کننده در شهرداری ایفا می‌کند.

این عضو شورای شهر تهران درباره دخالت پدر حسین حیدری، داماد زاکانی در شهرداری نیز تاکید کرد: «این موضوعاتی است که ما شنیدیم و می‌گویند که پدر دامادش در یک طبقه از سازمان فرهنگی و هنری نشسته و در بسیاری از اقداماتی که در این سازمان – مالی و غیرمالی - امر و نهی می‌کند.» اولین سوال که توسط نرجس سلیمانی با موضوع «حمل و نقل عمومی» مطرح شده بود که هنوز در جریان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
10
مملکت شده ارث ننه شون
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
13
اینهمه فساد از اقایون عیان میشه ولی بازم دم از دین میزنن ،چقد وقاحت تو یه ادم چمع میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
12
سفره....... پهن هست
مگسای انقلابی هم دور سفره نشستن
فقط با قاشق بخورین
با دست بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
3
برای رضای خدا یه عده گدا گشنه، تازه به دوران رسیده رو برده سرکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
4
خیلی حقیر و فرومایه هستید، غرق در عقده و کمبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
4
اینم از انقلابی ها وسوپر انقلابی ها و راستی ها و اصولگرا ها . یک از یک خراب تر . حالا متوجه میشید چرا مردم میگن امیدی نیست . چون کل این سیستم در مبارزه با فساد عقیم هست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان