تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش سایت حسن روحانی به احتمال تشکیل پرونده برای او

سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.

واکنش سایت حسن روحانی به احتمال تشکیل پرونده برای او
رویداد۲۴ سایت حسن روحانی رئیس جمهور پیشین کشورمان نوشت: امروز در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه، خبرنگاری از او سؤالی درباره تشکیل پرونده برای دکتر حسن روحانی پیرامون عملکرد رئیس‌جمهور سابق در حوزه بورس و بازار ارز پرسید.

مسعود ستایشی پاسخ داد: «با توجه به اینکه ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد، چنانچه پرونده‌ای هم برای ایشان تشکیل شده باشد یا پرونده‌هایی که اشاره می‌فرمایید تشکیل شده، در مرجعی تحت عنوان دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه تشکیل شده، صرف‌نظر از صحت و سقم قضیه، مرجع مورد نظر باید پاسخگوی مطالبه شما باشد. اگر نکته یا مطلبی دارید بایستی از مرجع صالح استعلام کنید، آن‌ها در مقام اظهارنظر نسبت به موضوع هستند.»

با وجود این پاسخ شفاف و انتشار فیلم آن، برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.

برداشتی که در تناقض آشکار با اظهارات سخنگوی قوه قضائیه است که ضمن ابراز بی‌اطلاعی، هرگونه پاسخ درباره این موضوع را به دادستانی ویژه روحانیت ارجاع داده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
1
1
فقط تو ایران به یه مشت دزد پیژامه به سر میگویند روحانیت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان