تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

امامی رضوی: مدسازی بی حجابی روند تدریجی است

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان بر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس تاکید دارد و در این راستا از تدوین دو جلد کتاب هویت دخترانه و سبک زندگی دخترانه خبر داد و معتقد است که سبک زندگی غربی، مدسازی بی حجازی، شبهه افکنی حجاب روند تدریجی در پیش گرفته است.

امامی رضوی: مدسازی بی حجابی روند تدریجی است

رویداد۲۴ انتخاب نوشت:  مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با تاکید بر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس افزود: روند تدریجی سبک زندگی غربی، مدسازی بی‌حجابی، شبهه‌افکنی حجاب، شبکه‌سازی بی‌حجابی، عادی‌سازی بی‌حجابی و هویت‌زدایی است.

 رابعه امامی رضوی در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با اشاره به این‌که برای تحقق سه شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی نیازمند حکمرانی تمدنی هستیم، افزود: از اقتضائات حکمرانی تمدنی کارآمدی، مردمی‌سازی حکمرانی و جذب سرمایه اجتماعی است و برای آموزش و پرورش تحولی بایدکار علمی کرد و با الگوبرداری به استاندارد‌ها و نظام معیار دست یافت.

وی با تاکید بر این‌که آموزش و پرورش تحولی نیازمند تغییر و بازمهندسی است، افزود: لازمه این تغییر سناریونویسی با رویکرد آینده‌پژوهی است. آموزش و پرورش در منظر آینده‌پژوهی به معنی یادگیری برای آینده است.


بیشتر بخوانید: سند بازداشت دختران زیر ۱۸ سال بی‌حجاب در لایحه حجاب!


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در ادامه خاطر نشان کرد: رویکرد امور زنان در این خصوص نگاه به عملکرد دشمن در ترویج سبک زندگی غربی است. روند تدریجی سبک زندگی غربی، مدسازی بی‌حجابی، شبهه‌افکنی حجاب، شبکه‌سازی بی‌حجابی، عادی‌سازی بی‌حجابی و هویت‌زدایی است. در برابر این تفکر و اباهه‌گری غربی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی هویت بخشی به دختران و زنان است. در این رابطه دو جلد کتاب هویت دخترانه و سبک زندگی دخترانه در امور زنان تدوین شده است.

امامی رضوی بیان کرد: مدرسه اثربخش مدرسه‌ای سرشار از نشاط و انگیزه و ایمان است. مدرسه‌ای که دانش آموزان را مشتاق رشد و بالندگی و یادگیری می‌کند. مدارس دخترانه در شرایط کنونی از حساسیت بیشتری برخور دارند. تامین امنیت مدارس دخترانه با همکاری اولیا و هرگونه تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس بسیار ضروری است

وی در پایان گفت: آشنایی با فرهنگ و تمدن اسلامی، حرکت در مسیر خودسازی و کمال انسانی، رصد مستمر شرایط جامعه از منظر فرهنگی و سیاسی و قدرت تحلیل و تبیین را چهار ویژگی معلم تمدن ساز است.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
14
هرکس از حجاب زورکی دفاع می‌کنه مفسد متجاهر است‌
نادر
|
United States of America
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
15
کاش دست کم تو کله‌های شما پِهن بود، به خدا اگه پِهن هم توش بود یه کم درک و شعور داشتید!!!! ننگ بر همه‌تون تهی مغزهای فاسد واپسگرا.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
14
می بینم که برای حجاب به التماس افتاده اید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
2
اگه میدونستیم از چندلاخ موی ما اینقدر به وحشت میوفتید زودتر در میاوردیمشون
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
0
بی حجابی امروز حاصل 45 سال رفتار مسئولین مملکت است والا این مردم با کتک خوردن دوره رضاشاه هم چادر زمین نگذاشتند.
امروز هم با بگیر و ببند حریفشون نمیشید
نظرات شما