تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

فرهیختگان: نزدیکان لاریجانی هنوز درباره ائتلاف وارد مذاکره نشده اند

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دوازدهم گمانه‌زنی‌هایی از جانب برخی شخصیت‌های حزب اعتدال و نزدیکان لاریجانی مبنی‌بر احتمال ائتلاف و انتشار لیست از جانب اعتدالی‌ها و لاریجانی‌ها مطرح می‌شد.

فرهیختگان: نزدیکان لاریجانی هنوز در باره ائتلاف وارد مذاکره نشده اند
رویداد۲۴  با نزدیک‌تر شدن به ایام انتخابات، اما همچنان مشخص نیست که اعتدالی‌ها با چهره‌های نزدیک به لاریجانی لیستی منتشر خواهند کرد یا شخص لاریجانی از لیستی حمایت خواهد کرد یا خیر.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگویی ضمن بیان اینکه جلسات حزب اعتدال به‌صورت منظم برگزار می‌شود گفت هنوز برای صحبت درباره انتخابات زود است. او درباره احتمال ائتلاف با لاریجانی ضمن بیان اینکه هنوز برای صحبت در این زمینه زود است گفت: «نمی‌دانیم آن‌ها چه سازوکاری برای انتخابات پیش‌رو در نظر گرفته‌اند.»


بیشتر بخوانید: گمانه زنی روزنامه اصولگرا از نقش لاریجانی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲


منصور حقیقت‌پور از نزدیکان لاریجانی که در انتخابات پیش‌رو اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده درباره احتمال ائتلاف با اعتدالی‌ها، گفت: «هنوز بحث ائتلافی مطرح نیست، شاید الان دارای مواضع مشترکی با یکدیگر باشیم و همه منتقد وضعیت جاری کشور باشیم، ولی هنوز برای هیچ ائتلافی صحبت نشده است.»

با این مبنا به نظر می‌رسد اعضای حزب اعتدال و توسعه و افراد نزدیک به لاریجانی فعلا منتظر اعلام نتایج پیش‌ثبت‌نام‌ها در انتخابات مجلس هستند تا پس از این برای چگونگی نقش‌آفرینی و حضور در انتخابات اسفندماه تصمیم‌گیری کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان