تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

در صورت رضایت یورگن گلوپ؛ محمد صلاح به ایران می‌رسد

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول تمایل دارد به الاتحاد عربستان بپیوندد و این در حالی است که همه چیز برای انتقال این بازیکن مهیاست و در صورت پیوستن به تیم جدید به ایران می‌آید.

در صورت رضایت یورگن گلوپ؛ محمد صلاح به ایران می‌رسد

رویداد۲۴ فارس نوشت: باشگاه الاتحاد عربستان مذاکرات خوبی را در هفته گذشته با محمد صلاح ستاره مصری لیورپول انجام داد و این بازیکن در آستانه انتقال به لیگ عربستان قرار دارد.

فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح نقل و انتقالات فوتبال بار دیگر تاکید کرد که همه چیز برای انتقال محمد صلاح به عربستان مهیا است. صلاح در شرایط کنونی باید برای جدایی درخواست رسمی بدهد. 


بیشتر بخوانید:   پیشنهاد اغواکننده عربستان برای محمد صلاح


مدیران باشگاه لیورپول با دریافت ۱۰۰ میلیون یورو از الاتحاد به این انتقال چراغ سبز نشان دادند. صلاح هم دوست دارد راهی عربستان شود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول نمی‌خواهد یکی از مهره‌های کلیدی اش را بدون داشتن جایگزین از دست بدهد. در این شرایط تنها رضایت سرمربی لیورپول و درخواست رسمی صلاح باقی مانده تا این بازیکن مصری پیراهن الاتحاد را برتن کند.

الاتحاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی از رقیبان سپاهان است و در صورت انتقال صلاح شاهد حضور این ستاره به همراه کریم بنزما و کانته در اصفهان خواهیم بود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد صلاح ، الاتحاد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان