تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادعای جدید سعودی‌ها؛ امارات، میزبان فوتبال ایران!

طبق ادعای رسانه‌های عربستان، فدراسیون فوتبال ایران، امارات را برای میزبانی نمایندگانش مقابل سعودی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

ادعای جدید سعودی‌ها؛ امارات، میزبان فوتبال ایران!

رویداد۲۴ فارس نوشت:  نشریه «عکاظ» عربستان در گزارشی طولانی از پرونده زمین بی طرف برای بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت.

روز گذشته بسیاری از خبرنگاران عربستانی مدعی شدند باشگاه النصر، دبی را به عنوان میزبان خود برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس انتخاب کرده است.


بیشتر بخوانید: واکنش عجیب علی پروین به حضور ستاره‌های خارجی در عربستان!


اما این نشریه به صورت کامل از میزبانی ۳ نماینده کشورش یعنی النصر، الهلال و الاتحاد مقابل پرسپولیس، نساجی و سپاهان خبر داد. طبق اعلام این رسانه الهلال و الاتحاد بر خلاف النصر قطر را برای میزبانی از نساجی و سپاهان انتخاب کردند.

نکته جالب این است که نشریه عربستانی مدعی شد فدراسیون ایران به ۳ باشگاه ایرانی یعنی پرسپولیس، سپاهان و نساجی پیشنهاد داده که امارات را برای میزبانی از عربستانی‌ها انتخاب کنند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای آوردن سیستم VAR به صورت اجاره‌ای به توافق رسیده است و مشکلی برای میزبانی باشگاه‌های ایران در آسیا نیست.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
0
4
داستان ایران با جمهوری اسلامی یکی داستان است پر آب چشم!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان