تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

عادی شدن استفاده از تلفن همراه حین رانندگی/ تصادفات تهران به ۵۲ درصد رسید!

امروز برخی نقاط کشور شاهد خیزش گرد و خاک بودند. حتی برخی شهر‌های شمالی نیز در اتفاقی بی سابقه شاهد ریزگر‌ها بودند.

عادی شدن استفاده از تلفن همراه حین رانندگی/ تصادفات تهران به ۵۲ درصد رسید

رویداد۲۴ رکنا نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۵۲ درصد علت تصادفات شهر تهران ناشی از عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.

 سرهنگ احسان مومنی ضمن انتقاد از افرادی که در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده می‌کنند، گفت: با وجود این که استفاده از تلفن همراه حین رانندگی کاملا ممنوع است، اما در تهران استفاده از تلفن همراه برای بسیاری از رانندگان عادی شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۵۲ درصد علت تصادفات شهر تهران ناشی از عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است، ولی در شهر‌های دیگر استفاده از تلفن همراه را در حین رانندگی نمی‌بینیم و علت آن شاید مسافت کوتاه بین ۲ نقطه در شهر‌های کوچک است.


بیشتر بخوانید: افزایش فوت شدگان سقوط مینی بوس در دره/ عکس‌های کشته شدگان منتشر شد


سرویس مدارس و دغدغه پلیس

معاون پلیس راهور تهران بزرگ همچنین آغاز فصل تحصیلی و فعالیت سرویس مدارس را یکی از دغدغه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: امیدواریم سرویس‌های مدارس از همان ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز کنند تا شاهد رساندن دانش‌آموزان با خودرو‌های شخصی توسط والدین نباشیم.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی خاطرنشان کرد: در بحث بازگشایی مدارس، پلیس از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده است و امیدواریم که سایر دستگاه‌های متولی امر در این موضوع نیز پای کار باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که کار سرویس مدارس از همان روز‌های نخست بازگشایی مدارس شروع شود تا اثرگذاری آن مشخص شود و والدین نخواهند دانش‌آموزان خود را تا در درب مدرسه همراهی کنند و باعث ایجاد ترافیک در محدوده مدارس شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصادف
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان