تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

جایگاه تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا/ لهستان در صدر قرار گرفت

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن نزدیک به پنج امتیاز را در رنکینگ جهانی از دست داد به طوری که به جایگاه دهم رسید.

جایگاه تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا/ لهستان در صدر قرار گرفت

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه با مشخص‌شدن تیم قهرمان پایان یافت. در فینال، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر مغلوب ژاپن شد تا والیبال ژاپن در صدر آسیا قرار بگیرد. دیدار نهایی ایران و ژاپن در سه ست و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ به سود سامورایی‌ها پایان یافت.

در رنکینگ جهانی پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال لهستان با مجموع امتیاز ۴۰۷.۷۴ در صدر دنیا قرار گرفته است. پس از آن تیم ملی والیبال آمریکا و ایتالیا به ترتیب با امتیاز‌های ۳۷۵.۲۹ و ۳۵۹.۰۲ در رده دوم و سوم جهان ایستاده‌اند.


بیشتر بخوانید: ایران باز هم زورش به ژاپن نرسید؛ ایران نایب قهرمان آسیا شد


تیم ملی والیبال ژاپن، رقیب اصلی ایران در آسیا، پس از پیروزی مقابل ایران در فینال مسابقات قهرمان آسیا موفق شد ۴.۹۹ امتیاز کسب کند تا با مجموع ۳۳۴.۳۴ امتیاز در رده پنجم دنیا بایستد. تیم ملی والیبال ایران هم با شکست مقابل ژاپن ۴.۹۹ امتیاز از دست داد تا با مجموع امتیاز ۲۴۳.۵۵ همچنان در رده دهم جهان ایستاده باشد

تیم ملی والیبال هلند با مجموع امتیاز ۲۳۲.۹۶ در رده یازدهم جهان ایستاده و یکی از تعقیب‌کننده‌های جدی والیبال ایران به شمار می‌آید.

تیم ملی والیبال ژاپن تعقیب‌کننده جدی تیم ملی والیبال برزیل است؛ چرا که برزیل با ۳۴۶.۰۴ امتیاز در رده چهارم دنیا ایستاده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان