تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

واکنش سریع محافظ مسی پس از هجوم یک جیمی جامپ

محافظ خبرساز لیونل مسی پس از هجوم یک هوادار به زمین در جریان دیدار اینترمیامی و لس آنجلس با سرعت بسیار زیاد خود را به او رساند.

واکنش سریع محافظ مسی پس از هجوم یک جیمی جامپ

رویداد۲۴ یاسین چوکو، محافظ لیونل مسی، کاپیتان اینتر میامی، به سرعت مداخله کرد تا یکی از هواداران را که در جریان بازی این تیم مقابل لس آنجلس به سمت مسی در حال دویدن بود مهار کند.

به گزارش فرارو، در نیمه دوم دیدار اینتر میامی و لس آنجلس که با پیروزی یاران مسی (۳-۱) به پایان رسید، یکی از هواداران در حالی که لباس تیم بارسلونا را به تن کرده بود وارد زمین شد و به سمت مسی دوید، اما محافظ مسی سریعتر از مسئولان امنیتی بود و با تمام سرعت برای توقف او هجوم برد.

لیونل مسی در بازی تیمش مقابل لس آنجلس خوش درخشید و ۲ پاس گل داد تا تیمش با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

چوکو در بازی‌های مسی برای اینترمیامی روی خط می‌ایستد، و به هر سمتی که ستاره آرژانتینی می‌رود حرکت می‌کند، به خصوص در پایان نیمه اول هر مسابقه یا پس از پایان بازی‌ها.

یاسین چوکو یک سرباز سابق آمریکایی است که شخصاً توسط دیوید بکهام برای محافظت از لیونل مسی و خانواده‌اش در دوران حضورش در آمریکا انتخاب شد.

چوکو متخصص هنر‌های رزمی به ویژه بوکس و تکواندو است و پیش از این در برخی مسابقات بوکس شرکت کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده یاسین چوکو برای مراقبت از لیونل مسی و خانواده‌اش مبلغی معادل ۲۵۰ هزار دلار حقوق می‌گیرد. او همچنین در اینستاگرام یک چهره شناخته شده است و ۱۱۵ هزار دنبال کننده دارد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیونل مسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان