تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

محمد مهاجری: ما اصولگرا‌ها ۸ سال هرچه دلمان خواست نثار دولت قبل کردیم؛ دولت بی‌تحمل فعلی به‌خاطر نقد سیاست خارجی‌اش، سایت توقیف می‌کند!

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به توقیف سایت انتخاب واکنش نشان داد و نوشت: سایت خبری انتخاب، سیاست خارجی دولت را به نقد کشیده و دولتِ بی‌تحمل آن را توقیف کرده است. چرا؟ چون گفته است آب نبات چوبی‌های شانگ‌های و بریکس آنقدر بی مزه است که هیچکس دوستش ندارد.

محمد مهاجری: ما اصولگرا‌ها ۸ سال هرچه دلمان خواست نثار دولت قبل کردیم؛ دولت بی‌تحمل فعلی به‌خاطر نقد سیاست خارجی‌اش، سایت توقیف می‌کند!

رویداد۲۴ محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود در واکنش به توقیف سایت انتخاب نوشت: در تمام ۸سال عمر دولت قبل، ما اصولگرا هر چه دلمان خواست و از دهنمان درآمد نثار مسئولان و راهبردهای سیاست خارجه کردیم. هیچ فحش سیاسی اعم از غربزده، وابسته، لیبرال، عامل دشمن و... نبود مگر اینکه به تیم دیپلماسی دادیم. و هر تلاشی را برای زمین زدن برجام توانستیم فروگذار نکردیم. الحق اگر کاری علیه آنها نکردیم، نتوانستیم وگرنه اراده اش را داشتیم. و همه این کارها را برای رضای خدا و منافع نظام انجام دادیم!

آن دولت رفت و ۲۵ماه است که دولت آقای رئیسی هنوز دنبال آن است که برجام را زنده کند و نمی‌تواند. نه آنکه نخواهد بلکه عرضه و ظرفیتش را ندارد.

سایت خبری انتخاب، سیاست خارجی دولت را به نقد کشیده و دولتِ بی‌تحمل آن را توقیف کرده است. چرا؟ چون گفته است آب نبات چوبی های شانگهای و بریکس آنقدر بی مزه است که هیچکس دوستش ندارد.

دولت بجای انکه برای بیانات رهبرمعظم انقلاب در نقد ناتوانی رسانه های دولت، چاره بیندیشد، به توقیف و تعطیل منتقدان روی آورده است. ادامه بدهید. حتما موفق خواهید شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مهاجری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
1
0
این اقدام دولت قابل تمجید است.
سوسولگرای عرزشی!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
0
1
گل گفتی و عالی گفتی جناب مهاجری!! سخنان شما مصداق ضرب المثل یه سوزن به خودت بزن و یه جوالدوز به دیگران است،اما متاسفانه باید گفت مصداق سوره یاسین به گوش خر خواندن هم هست!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان