تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

سکوت معنادار سرمربی النصر در مورد بازی پرسپولیس

سرمربی پرتغالی النصر می‌گوید لیگ عربستان به زودی پیشرفت زیادی خواهد کرد.

سکوت معنادار سرمربی النصر در مورد بازی پرسپولیس
رویداد۲۴ لوئیس کاسترو پرتغالی، سرمربی تیم اول فوتبال النصر با ابراز خوشحالی از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل الرائد در ششمین دوره لیگ روشن عربستان، تاکید کرد که لیگ عربستان برای رسیدن به یک نتیجه به زمان نیاز دارد.

به گزارش ورز ش سه، کاسترو در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: بازی سختی مقابل یک تیم محترم بود و چیزی که آن را سخت‌تر کرد، این بود که بعد از استراحت انجام شد، اما بعد از گل دوم احساس کردیم که بازی را کنترل کرده‌ایم.

سرمربی النصر در مورد ارزیابی خود از لیگ عربستان گفت: معمولاً اگر بهترین بازیکنان جهان به یک لیگ منتقل شوند، لیگ قدرتمند می‌شود و این طبیعی است، زیرا نام‌های بزرگی وجود دارند که به موفقیت آن کمک می‌کنند.

سرمربی النصر افزود: لیگ عربستان برای رسیدن به سطح بسیار بالا فقط به زمان نیاز دارد و امیدواریم آن‌ها روی بازیکنان جوان خود و ترکیبش با بازیکنان باتجربه تمرکز کنند، زیرا تیم ملی عربستان به جهانیان ثابت کرد که پتانسیل بالایی دارد.

سرمربی پرتغالی در پایان عنوان کرد: همچنین یکی از مولفه‌های موفقیت در لیگ، حضور هوادارانی است که باشگاه‌ها را دوست دارند و به آن علاقه دارند و در مسابقات حضور می‌یابند.

نکته جالب اینکه در آخرین نشست خبری پیش از شروع لیگ قهرمانان، هیچ صحبتی در مورد دیدار با پرسپولیس مطرح نشد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان