تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرنوشت شوم مهاجمان پرسپولیس

پس از شکست پرسپولیس مقابل النصر عربستان، شهاب زاهدی مهاجم ناکام سرخپوشان بار دیگر مورد انتقاد هواداران و کارشناسان قرار گرفت.

سرنوشت شوم مهاجمان پرسپولیس

رویداد۲۴پرسپولیس در یکی دو سال اخیر همواره در خرید مهاجم ششدانگ و گلزن ناکام بوده است. شهاب زاهدی اولین مهاجم ناکام پرسپولیس در سال‌های اخیر نیست و آخرین آن هم نخواهد بود اما جالب است به این بازیکن در فضای مجازی لقب تمیروف داده‌اند!

شرزود تمیروف در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم در حالی به پرسپولیس پیوست که مشخص بود او اصلا بازیکنی در حد و اندازه‌های این تیم نیست. انتقادها از همان زمان نسبت به این بازیکن که دونده بود اما چارچوب را نمی‌شناخت آغاز شد تا مشخص شود که تمیروف برای ماندن در جمع سرخ‌پوشان کار سختی در پیش دارد. مربیان پرسپولیس اما در پاسخ به انتقادهایی که به این بازیکن می‌شد کمبود بودجه را مطرح می‌کردند. با این همه تمیروف لیگ را با پرسپولیس به پایان رساند بی آنکه بتواند تاثیر مناسبی در روند حرکتی این تیم در راه قهرمانی داشه باشد؛ قهرمانی که البته بعد از ۵ فصل متوالی از دست رفت.

شیخ دیاباته همیشه مصدوم نیز همین شرایط را در فصل گذشته داشت و در نهایت او هم از پرسپولیس جدا شد درحالی که بیشتر از تمرین و مسابقات پرسپولیس، اوقاتش را درکلینیک یا زیر نظر پزشکان سپری کرد. لئاندرو پریرا نیز در نقل و انتقالات زمستانی و با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی از لیگ ژاپن به پرسپولیس ملحق شد و فقط یک گل در نیم فصل زد. او هم اصلا و ابدا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نبود و با وجود داشتن قرارداد، عذرش خواسته شد. در این میان شاید یورگن لوکادیا یک استثنا بود که در ۱۱ هفته ۶ گل زد اما در اقدامی غیرمنتظره پیش از دربی، پرسپولیس را ترک کرد و رفت!

حالا شهاب زاهدی نیز شرایط مشابهی با خریدهای ناموفق پرسپولیس تجربه می‌کند درحالی که منتقدان او معتقدند این مهاجم در لیگ‌های سطح پایین اوکراین و مجارستان گل زده و یحیی نباید گول این گل‌ها را می‌خورد!

از بدشانسی شهاب زاهدی، پس از شکست پرسپولیس توسط النصر تصاویر ملتمسانه او برای دریافت پیراهن یادگاری کریستیانو رونالدو از تلویزیون پخش شد تا خشم طرفداران پرسپولیس بیشتر شود و...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
0
0
اقای شهاب زاهدی متاسفانه بازیکنی درحد واندازه تیم بزرگ پرسپولیس نیست مدیران باشگاه باید بازیکنی درحدواندازه تیم جذب کنند. بااین انتخاب ها فقط پول وسرمایه رو دور میریزند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان