تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

فصل درگیری استقلال/ موضع نکونام در انتشار بیانیه بازیکنان

بازیکنان استقلال در انتهای هفته گذشته علیه مدیران بیانیه دادند و تمرینات این تیم هم حالا چند روزی است که با اختلال مواجه شده است.

فصل درگیری استقلال/ موضع نکونام در انتشار بیانیه بازیکنان

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: وقتی بازیکنان استقلال همگی با یک متن مشترک علیه کادر مدیریتی این باشگاه موضع گرفتند کاملاً مشخص بود فصل جدیدی از درگیری‌های دوجانبه آغاز شده است. درگیری‌هایی که باید ببینیم با انتخاب اسپانسر جدید و تزریق پول به باشگاه مرتفع خواهد شد یا اینکه ابعاد جدی‌تری به خود خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: بمب نقل و انتقالات استقلال در آستانه انفجار!


اما فارغ از این هیاهو، موضع جواد نکونام و دستیارانش هم قابل تامل است. در حالی که بازیکنان استقلال متن مورد نظر را منتشر کردند، جواد نکونام و هیچ کدام از دستیارانش دست به چنین کاری نزدند و این پیام را در صفحات مجازی خود انتشار ندادند! در واقع آن‌ها حاضر نشدند بیانیه بازیکنان علیه مدیران استقلال را منتشر کنند و همین مسئله بحث‌های زیادی را به وجود آورد. البته افراد نزدیک به تیم چنین حرکتی را کاملاً طبیعی و درست تلقی می‌کنند. آن‌ها تاکید دارند با توجه به اینکه جواد نکونام و دستیارانش هرگز حرفی از مطالبات خودشان در این فصل نزده و می‌گویند ابتدا باید به دغدغه‌های مالی بازیکنان رسیدگی شود، کاملاً بدیهی بود که چنین متنی را هم منتشر نکنند، چون این حرکتی است که توسط بازیکنان سازماندهی شده بود و دلیلی ندارد کادر فنی وارد ماجرا شود.

البته این نکته را هم فراموش نکنیم که پس از انتشار متن مذکور توسط بازیکنان استقلال، جواد نکونام علیه آن موضع نگرفت و به شاگردانش از این بابت خرده نگرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان