تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲

بی احترامی باورنکردنی یک بچه به مسی!

لیونل مسی که در بازی دیشب از روی نیمکت به میدان آمده بود، بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پاراگوئه، از وضعیت بدنی خود و درگیری با سانابریا صحبت کرد.

بی احترامی باورنکردنی یک بچه به مسی!

رویداد۲۴ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، پس از یک دوره مصدومیت کوتاه کم کم در حال رسیدن به آمادگی کامل است. او در بازی دیشب از دقیقه ۵۳ وارد بازی شد.

در صحنه‌ای از بازی، مسی با آنتونیو سانابریا، مهاجم پاراگوئه درگیر شد. پس از برگشتن مسی او آب دهان خود را بر روی لباس مسی پرتاب کرد. این مهاجم پاراگوئه در زمان حضور مسی در بارسلونا، از او تقاضای عکس کرده بود و پس از این درگیری، عکس آنها با یکدیگر سوژه کاربران شده است و در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

مسی در مورد این صحنه گفت: حقیقت این است که من تف را ندیدم. پس از بازی در رختکن به من گفتند که به من تف کرده است. من حتی نمی‌‌دانم او کیست. جدی می‌گویم نمی‌دانم این پسر کیست. من ندیدمش ولی الان هم نمی‌خواهم اهمیتی بدهم. مگر اینکه الان بروند و همه جا در مورد آن تف صحبت کنند. بهتر است همینجا بگذاریمش و ادامه ندهیم.»

اعجوبه آرژانتینی در مورد وضعیت بدنی خود و رسیدن به آمادگی اظهار نظر کرد: «احساس خوبی داشتم. توانستم دقایق بیشتری بازی کنم. خیلی وقت بود که در این حد بازی نکرده بودم. احساس خیلی خوبی داشتم و امیدوارم تا جایی که ممکن است به تمرینات ادامه دهم تا مثل امروز احساس خوبی پیدا کنم.»

او درباره پیروزی با گل اوتامندی گفت: او یک گل عالی به ثمر رساند. یک کار تمرین‌ شده بود. این از کارهای خوب کادر فنی است که نه‌تنها رقیب را آنالیز می‌کند، بلکه از جزئیات غافل نمی‌شود. برای اوتامندی خوشحالم.»

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیونل مسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان